Gå til innhold

Har to elskerinner

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei. Jeg er en 21 år gammel gutt som er fulltidsstudent. I tillegg trener jeg fitness 6 ganger i uka. Lite tid tilovers gjør at jeg føler jeg ikke har tid til en kjæreste. Jeg har alltid hatt en sterk sexlyst og har hatt mye sex i forhold fra jeg var 15 til 19. etter det har jeg vært singel og mengden sex har vært betydelig mindre. Jeg har alltid onanert mye og gjør det fortsatt, men behovet for kroppskontakt og ekte sex melder seg jo av og til. Min løsning på det er å ha to elskerinner, jeg har to fordi da jeg er nesten sikker på at en er tilgjengelig når jeg føler for det. Dette skjer kanskje to ganger i uka, og jeg går da på date med en av dem hvor det er forstått at det ender med sex. For min del nyter jeg å både gi og ta imot, og jeg elsker følelsen av å ha en naken kropp som jeg tenner på mot min. Følelsen av at de nyter å ha sex med meg er også fantastisk. Jeg har begynt å lure litt på hva disse jentene tenker, de vet ikke om hverandre og tror begge at de er eksklusive med meg. Jeg føler jo litt at jeg utnytter de, men har vel ingen dårlig samvittighet. Fører jeg dem bak lyset eller bør de regne med at jeg nok har noe sex utenom? Jeg er veldig påpasselig med hygiene og praktiserer sikker sex (kondom) med begge to, og det inkluderer når jeg får oralsex. Jeg tenker at risikoen forsmitte da er nesten utelukket eller tar jeg feil der?

g21

Anonymkode: 6acc3...e57

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Troll

Anonymkode: ed7d8...39f

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Ok🥱

Anonymkode: 895dd...269

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Hei. Jeg er en 21 år gammel gutt som er fulltidsstudent. I tillegg trener jeg fitness 6 ganger i uka. Lite tid tilovers gjør at jeg føler jeg ikke har tid til en kjæreste. Jeg har alltid hatt en sterk sexlyst og har hatt mye sex i forhold fra jeg var 15 til 19. etter det har jeg vært singel og mengden sex har vært betydelig mindre. Jeg har alltid onanert mye og gjør det fortsatt, men behovet for kroppskontakt og ekte sex melder seg jo av og til. Min løsning på det er å ha to elskerinner, jeg har to fordi da jeg er nesten sikker på at en er tilgjengelig når jeg føler for det. Dette skjer kanskje to ganger i uka, og jeg går da på date med en av dem hvor det er forstått at det ender med sex. For min del nyter jeg å både gi og ta imot, og jeg elsker følelsen av å ha en naken kropp som jeg tenner på mot min. Følelsen av at de nyter å ha sex med meg er også fantastisk. Jeg har begynt å lure litt på hva disse jentene tenker, de vet ikke om hverandre og tror begge at de er eksklusive med meg. Jeg føler jo litt at jeg utnytter de, men har vel ingen dårlig samvittighet. Fører jeg dem bak lyset eller bør de regne med at jeg nok har noe sex utenom? Jeg er veldig påpasselig med hygiene og praktiserer sikker sex (kondom) med begge to, og det inkluderer når jeg får oralsex. Jeg tenker at risikoen forsmitte da er nesten utelukket eller tar jeg feil der?

g21

Anonymkode: 6acc3...e57

Hahahaha, kondom er ikke sikkert, ingen prevensjon er  helt sikker, du bare sprer dine gener ufrivillig videre...mange damer som har lurt en type, for så å si at hun vil beholde barnet. ...er du klar Tor å potensielt bli far?? 

Anonymkode: 2c6be...645

Skrevet

Hva lurer du på? Om du er en ekkel, umoralsk drittsekk? Svaret er ja. Du må gi beskjed om at dere IKKE er eksklusive.

Anonymkode: 9865c...450

Skrevet

Slutt å kalle deg "G21". Du er ingen gutt lenger, du er en voksen mann. Barnslig å kalle seg selv for gutt når man er eldre enn 20. 

Ellers får du bare styre med det du vil. Jeg håper bare du er ærlig med disse unge damene om at du ikke er ute etter noe seriøst, og at det er kun et FWB forhold du er ute etter. Så de ikke går rundt og tror det kan bli seriøst og dere kan bli ekslusive om en stund.

Anonymkode: a70a8...600

Skrevet

Æsj, denne tråden har du jo bare kopiert fra en annen.

• Nyttig 1
Skrevet

Og noen biter på. Vil en fyre opp damene på kg så skriv om utroskap. 

Anonymkode: 2a239...805

Skrevet

Om denne historien stemmer har ikke TS gjort noe annet galt enn å kommunisere dårlig. Menn er jo ikke akkurat kjent for å kommunisere så godt;) Damene her har derimot like mye ansvar for åpen kommunikasjon. Du sier dere dater. Som ender med sex. Altså slik jeg forstår det finner dere på andre timg enn sex. Da vil det på et tidspunkt være naturlig å ta opp tema eksklusiv dating eller hvorvidt man skal gå videre å innlede et forhold. Det er først om man går med på en avtale om noe forpliktende man blir et rasshøl om bryter det. Først da er det snakk om utroskap.

TS, om du har en følelse av at damene tror de er den ene for deg. Gjerne fordi du latt dem tro det, da har du grunn til å ha dårlig samvittighet. Hvis det ikke er slik og de er innforstått med at dere bare møtes for sex uten forpliktelser. Ja kanskje de har flere elskere de også. Da er alt ok.

Anonymkode: 3b812...a36

• Liker 1
Skrevet

Jeg synes du må snakke med dem om forholdene. At de ikke tror og håper at det vil utvikle seg til noe mer. Kan godt være de tror de er den eneste. 

Spør dem om hva de forventer og tenker om forholdet. Men si først hva du tenker.

Skrevet

Du er student, blir det ikke dyrt med dating, eller hva gjør dere på date?

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Og noen biter på. Vil en fyre opp damene på kg så skriv om utroskap. 

Anonymkode: 2a239...805

Ja, det er jo noe av det styggeste du kan gjøre mot din partner. 

Skrevet

Du må jo informere begge om at de bare er fuckfriends, så de ikke tror at de er på vei inn i et forhold. Om begge bare er ute etter sex, så er jo alt i orden. Men de må få infoen så de kan velge selv. Ikke minst, så må du gjøre det helt klart at dere ikke er eksklusive, slik at de også med god samvittighet kan ha seg med andre.

Da har du ingen informasjonsplikt, og de trenger ikke å vite om hverandre, på samme måte som de ikke trenger å opplyse deg om sine andre sexpartnere.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...