AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2022 #1 Skrevet 4. oktober 2022 Jeg var på ultralyd i dag, 5+4 trodde jeg. Men kom i dag å var vist en uke seinere. Vi fant fostersekk men ikke noe baby. Men synes det er merkelig, antok at el var 09.09 og 28-syklusdag. Jeg fikk 3+ på fredag, får man ikke dette hvis man er 5+? Anonymkode: 1f118...b82
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2022 #2 Skrevet 4. oktober 2022 Det er kun millimeter så tidlig. Selv om El var den dagen vet du ikke når egget festet seg. 3+ sier kun noe om hcg nivå,ikke eksakt 3 uker etter El. Anonymkode: 795f5...ee0
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2022 #3 Skrevet 4. oktober 2022 Selv 5+4 er fryktelig tidlig for første ul. Jeg tok når jeg var 6+4 og var bare heldig at sykehuset hadde godt utstyr og en god lege, det er ikke alle man finner noe hos selv løpet av uke 6. Anonymkode: 91af2...51e 2
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2022 #4 Skrevet 4. oktober 2022 AnonymBruker skrev (16 minutter siden): Det er kun millimeter så tidlig. Selv om El var den dagen vet du ikke når egget festet seg. 3+ sier kun noe om hcg nivå,ikke eksakt 3 uker etter El. Anonymkode: 795f5...ee0 Da må jeg ha hatt veldig store menger hcg da. ts Anonymkode: 1f118...b82
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2022 #5 Skrevet 4. oktober 2022 Jeg tipper du er rundt den tiden du selv tror. Det overrasker meg at gynekologene ikke opplyser om dette, da det ofte er svært vanskelig å se noe så tidlig. Gi det et par uker før du sjekker med ny ul. Anonymkode: a4827...bb5 1
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2022 #7 Skrevet 4. oktober 2022 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Jeg tipper du er rundt den tiden du selv tror. Det overrasker meg at gynekologene ikke opplyser om dette, da det ofte er svært vanskelig å se noe så tidlig. Gi det et par uker før du sjekker med ny ul. Anonymkode: a4827...bb5 Håper du har rett, angrer veldig på timen. Ga meg mer uro enn fred… Får bare håpe og krysse🥺 Anonymkode: 1f118...b82 2
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2022 #8 Skrevet 5. oktober 2022 Sofakona skrev (16 timer siden): Her så vi ikke baby og hjerte før uke 7 Var du på tul før dette? Anonymkode: 1f118...b82
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2022 #9 Skrevet 5. oktober 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Var du på tul før dette? Anonymkode: 1f118...b82 Uke 7 er jo veldig tul allerede? Vi dro i uke 7(+noe) og fikk se bankende hjerte. På nettsiden til klinikken stod det at uke 7 er det aller tidligste de anbefaler ul, spesielt siden de ikke bruker innvendig ul der jeg gikk. Jeg ble faktisk satt tilbake noen dager (6+4?) men på offisiell tul på sykehuset i uke 12 ble jeg satt fram til den datoen jeg opprinnelig hadde regnet meg til. Anonymkode: 106e0...b3a
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2022 #10 Skrevet 5. oktober 2022 Hvorfor var du på UL så tidlig? Jeg har alltid blitt anbefalt å vente til man er minst 7+0, og gjerne noen dager ekstra hvis man er usikker på eggløsning. Så tidlig som uke 5 er det veldig vanskelig å se noe som helst, og hvis man i tillegg har bommet med noen dager (noe som er helt vanlig å gjøre, for man vet ikke eksakt når egget blir befruktet og når det fester seg, selv om man kanskje vet dato for EL og samleie) så risikerer man å bli mer usikker. Anonymkode: 60acc...b3d 1
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2022 #11 Skrevet 5. oktober 2022 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Hvorfor var du på UL så tidlig? Jeg har alltid blitt anbefalt å vente til man er minst 7+0, og gjerne noen dager ekstra hvis man er usikker på eggløsning. Så tidlig som uke 5 er det veldig vanskelig å se noe som helst, og hvis man i tillegg har bommet med noen dager (noe som er helt vanlig å gjøre, for man vet ikke eksakt når egget blir befruktet og når det fester seg, selv om man kanskje vet dato for EL og samleie) så risikerer man å bli mer usikker. Anonymkode: 60acc...b3d Enig, dette er altfor tidlig. Jeg var på tul 7+0 ifbm ivf, klinikken vil ikke sjekke tidligere. Og da har man hundre prosent kontroll på befruktningstidspunkt. Anonymkode: 2db50...9f8 1
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2022 #12 Skrevet 5. oktober 2022 21 hours ago, AnonymBruker said: Håper du har rett, angrer veldig på timen. Ga meg mer uro enn fred… Får bare håpe og krysse🥺 Anonymkode: 1f118...b82 Det var nok litt tidlig ja. Man anbefaler ikke ul før fullgått 6 uker. Anonymkode: 619f0...f74
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå