Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har fått et hematom typ over livmora etter keisersnitt for 10 dager siden… ømt og vondt ved bevegelse/berøring. Glemte selfølgelig å spørre jordmor om hvor lenge jeg må regne med å gå med dette hematomet 😅 har prøvd å Google litt, men får bare opp artikler om hematomer som ligger i selve arret og som blør ut av arret (?).

Noen her som har hatt «innvendig» hematom? Langt unna selve snittet liksom. Er det noe jeg kan gjøre for å minske ubehaget og hvor lang tid tar det før kroppen absorberer blodet? 😐 

Anonymkode: 6ad2b...d09

Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Har fått et hematom typ over livmora etter keisersnitt for 10 dager siden… ømt og vondt ved bevegelse/berøring. Glemte selfølgelig å spørre jordmor om hvor lenge jeg må regne med å gå med dette hematomet 😅 har prøvd å Google litt, men får bare opp artikler om hematomer som ligger i selve arret og som blør ut av arret (?).

Noen her som har hatt «innvendig» hematom? Langt unna selve snittet liksom. Er det noe jeg kan gjøre for å minske ubehaget og hvor lang tid tar det før kroppen absorberer blodet? 😐 

Jeg hadde et etter keisersnitt. Der ble først oppdaget nesten et år etterpå.. nå tre år etter er det borte. 

Anonymkode: bdad5...d25

Skrevet
AnonymBruker skrev (29 minutter siden):

Jeg hadde et etter keisersnitt. Der ble først oppdaget nesten et år etterpå.. nå tre år etter er det borte. 

Oj soppas 😰 Var det vondt eller merket du ikke noe til det?

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Oj soppas 😰 Var det vondt eller merket du ikke noe til det?

Det var ikke vondt nei og jeg ante ikke det var der. Det var ganske stort 

Skrevet

Kanskje ikke det samme, men jeg fikk innvendig hematom i skjeden etter vaginal fødsel. På størrelse med en golfball. Var vondt og ømt men begynte gradvis å gå bort etter ca 14 dager. Etter 3 uker var det helt borte

Anonymkode: 09f4f...d26

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...