AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2022 #1 Skrevet 4. oktober 2022 "Dump han! Han kommer aldri...", og så finner du ut at han behandler sin nye kjæreste veldig godt. Det betyr bare at han ikke elsket DEG, men elsker henne. Så han forandret seg for henne. Anonymkode: 71056...f1a 1
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2022 #2 Skrevet 4. oktober 2022 Han behandler alle flott helt til han skjønner at han har dem. Anonymkode: f9590...853 12 1
Daria Skrevet 4. oktober 2022 #3 Skrevet 4. oktober 2022 Alle kan forandre seg, men man må ønske det selv. Litt for mange tror at de kan forandre kjæresten bare de vil det hardt nok, men det er ikke deres vilje det står på. 23 1 1
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2022 #4 Skrevet 4. oktober 2022 Jeg har endret meg fra et rotehue (tenåra og tidlig tjueåra) til et veldig ryddig og velorganisert menneske. Anonymkode: ca439...54f 1
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2022 #5 Skrevet 4. oktober 2022 Daria skrev (4 minutter siden): Alle kan forandre seg, men man må ønske det selv. Litt for mange tror at de kan forandre kjæresten bare de vil det hardt nok, men det er ikke deres vilje det står på. Faen ta det 50 shades of grey som forsterker denne troen Anonymkode: f9590...853 3
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2022 #6 Skrevet 4. oktober 2022 AnonymBruker skrev (23 minutter siden): Han behandler alle flott helt til han skjønner at han har dem. Anonymkode: f9590...853 Ikke alltid jo Anonymkode: 71056...f1a
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2022 #7 Skrevet 4. oktober 2022 Daria skrev (23 minutter siden): Alle kan forandre seg, men man må ønske det selv. Litt for mange tror at de kan forandre kjæresten bare de vil det hardt nok, men det er ikke deres vilje det står på. Og altfor mange sier at "han der er narsissist og kommer aldri til å forandre seg" fordi det er bare vanskelig å innrømme "han er IKKE narsissist, han bare elsker meg ikke" Anonymkode: 71056...f1a
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2022 #8 Skrevet 4. oktober 2022 Nei, ikke alle, ikke en psykopat. Anonymkode: e9321...09b 2
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2022 #9 Skrevet 4. oktober 2022 AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Nei, ikke alle, ikke en psykopat. Anonymkode: e9321...09b Det er jo ikke så mange av dem. I virkeligheten derimot pleier vi kvinner å kalle alle våre ekser for "narsissister" bare fordi de ikke var greie mot oss Anonymkode: 71056...f1a 1
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2022 #10 Skrevet 4. oktober 2022 Lever i troen om at ingen forandrer seg, og blir heller positivt overrasket om det skjer. Ikke opplevd at det har skjedd enda, min "kjære" er hvertfall ikke villig til å forandre meg uansett hvilken måte jeg prøver å kommunisere min behov/grenser Anonymkode: 445c9...74b 4
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2022 #11 Skrevet 4. oktober 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Lever i troen om at ingen forandrer seg, og blir heller positivt overrasket om det skjer. Ikke opplevd at det har skjedd enda, min "kjære" er hvertfall ikke villig til å forandre meg uansett hvilken måte jeg prøver å kommunisere min behov/grenser Anonymkode: 445c9...74b Forandre SEG* 🤣 Anonymkode: 445c9...74b
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2022 #12 Skrevet 4. oktober 2022 Min erfaring er at karaktersvake folk forblir karaktersvake, og at folk endrer seg lite på personlighet og forhold til lyter. Anonymkode: 32040...d56 11
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2022 #13 Skrevet 4. oktober 2022 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Lever i troen om at ingen forandrer seg, og blir heller positivt overrasket om det skjer. Ikke opplevd at det har skjedd enda, min "kjære" er hvertfall ikke villig til å forandre meg uansett hvilken måte jeg prøver å kommunisere min behov/grenser Anonymkode: 445c9...74b Kan det være at han ikke vil forandre seg for DEG? Sorry... Anonymkode: 71056...f1a 1
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2022 #14 Skrevet 4. oktober 2022 Eh ok. Nei de fleste forandrer seg ikke. Adferd og mønstre er formet fra barndommen og er ikke noe som endrer seg bare fordi de finner en de elsker mer. De kan ta seg dammen i begynnelsen for å lure den nye til å tro de har forandret seg men mønstrene er såpass forankret i dem at de fortsetter å være et problem hele livet Anonymkode: ec705...ea4 4 3
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2022 #15 Skrevet 4. oktober 2022 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Kan det være at han ikke vil forandre seg for DEG? Sorry... Anonymkode: 71056...f1a Haha, regner med det er det som ligger bak ja. Hadde samtaler om mine og hans grenser/behov/no goes i starten av forholdet og vi var helt enige om hvordan vi skulle gjøre det. 2 år senere finner jeg ut at alt jeg hadde sagt har han gitt en lang f... i. Så er vel bare en sengevarmer inntil den rette dukker opp. Kunne jo bare latt meg gå da om han ikke var enig i det jeg sa, men tydeligvis gøyere å la meg få sterke følelser for han så han føler seg litt bedre når jeg er knust over tingene han gjør. Skikkelig mann som har klart å få en kvinne til å grine x-antall ganger over grenser vi satt for hverandre for lenge siden når det hadde vært lett å gå ❤️❤️❤️ Anonymkode: 445c9...74b 1
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2022 #16 Skrevet 4. oktober 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Eh ok. Nei de fleste forandrer seg ikke. Adferd og mønstre er formet fra barndommen og er ikke noe som endrer seg bare fordi de finner en de elsker mer. De kan ta seg dammen i begynnelsen for å lure den nye til å tro de har forandret seg men mønstrene er såpass forankret i dem at de fortsetter å være et problem hele livet Anonymkode: ec705...ea4 Er du fortsatt den samme personen som du var for 10 år siden? 20 år siden? Anonymkode: 71056...f1a 1
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2022 #17 Skrevet 4. oktober 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): "Dump han! Han kommer aldri...", og så finner du ut at han behandler sin nye kjæreste veldig godt. Det betyr bare at han ikke elsket DEG, men elsker henne. Så han forandret seg for henne. Anonymkode: 71056...f1a Nei, fasade. Anonymkode: db450...02c
Helene Skrevet 4. oktober 2022 #18 Skrevet 4. oktober 2022 Han forandret meg til en person jeg ikke liker. Dvs, liker ikke meg selv. Har tatt valg, endrer hverdagen min, skal finne meg igjen. En person som bryr meg om omgivelsene mine. Ferdig med å være egoist. Sambo er ikke psykopat, bare 15 åring i voksen kropp. Ferdig med å være mamma til voksen mann. Tenker, kan aldri endre en manns adferd, kan bare endre meg selv. Jeg gjør noe med det.
ClausSaus Skrevet 4. oktober 2022 #19 Skrevet 4. oktober 2022 (endret) AnonymBruker skrev (1 time siden): "Dump han! Han kommer aldri...", og så finner du ut at han behandler sin nye kjæreste veldig godt. Det betyr bare at han ikke elsket DEG, men elsker henne. Så han forandret seg for henne. Anonymkode: 71056...f1a Vel… "kan" er ikke det samme som "kommer til å". Bare fordi det er mulig å endre seg betyr ikke at det kommer til å skje. Det betyr ikke engang at det er særlig sannsynlig. Og ofte kan ikke folk endre seg heller. Endret 4. oktober 2022 av ClausSaus 1
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2022 #20 Skrevet 4. oktober 2022 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Nei, fasade. Anonymkode: db450...02c Ønsketenkning Anonymkode: 71056...f1a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå