Gå til innhold

Er strømprisene i ferd med å normaliseres?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg ser at strømprisene i oktober er drastisk bedre enn de var i august og september. Er det håp om at det verste nå er over? 🤞

Anonymkode: 7262d...902

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, det kan jeg aldri tenke meg....

• Liker 2
Skrevet

Nei, det kommer et kjempelavtrykk inn over England akkurat nå som gjør at alle vindmøller i nordeuropa spinner og vi får kraftoverskudd mens lavtrykket passerer.

Så fort høststormene har passer er vi tilbake. Men eu sine grep har fungert ganske bra og de ser ut til å ha nok gass til å komme seg gjennom vinteren. Så det er ikke sikkert vi kommer til å se helt sinnsyke priser hele vinteren

Anonymkode: ba8cb...99b

• Liker 2
Skrevet (endret)
5 hours ago, AnonymBruker said:

Jeg ser at strømprisene i oktober er drastisk bedre enn de var i august og september. Er det håp om at det verste nå er over? 🤞

Anonymkode: 7262d...902

Nei, det er fordi det blåser mye for tiden. Vent til vinterkulda kommer og det blir vindstille, da bikker vi lett 10 kr hwh.

Endret av nebbete fugl
Gjest Athena Catalina
Skrevet

Nei, dette er kun forbigående. 

Skrevet
nebbete fugl skrev (2 timer siden):

Nei, det er fordi det blåser mye for tiden. Vent til vinterkulda kommer og det blir vindstille, da bikker vi lett 10 kr hwh.

Athena Catalina skrev (2 timer siden):

Nei, dette er kun forbigående. 

Hvordan vet dere det så sikkert da?

Anonymkode: 95ea2...471

Skrevet

Nei, og med dagens system vil det ikke normaliseres innen overskuelig fremtid. Det vil være jojo, og fortrinnsvis dyrt, og dermed helt umulig å forholde seg til. Det er rett og slett sjokkerende at man har klart å lage et så ustabilt system for strøm, som tidligere stort sett har vært nokså stabilt prisa. Politikerne er mentalt fraværende, og fremstår selvopptatte og kyniske.

Anonymkode: 63ebd...965

• Liker 2
Skrevet

Hvis russland fortsetter å kutte energien våres blir strømmen mye dyrere fremmover? Jeg skaffer meg hybrid bil! 

Anonymkode: 47bc2...63e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...