AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2022 #1 Skrevet 4. oktober 2022 Går det over etter en tid? Vil bare ligge. Og gråte. Mørke tanker jeg ikke kjenner igjen. Noen?? Anonymkode: e566b...721
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2022 #2 Skrevet 4. oktober 2022 Mistet sexlysten og ble tørr i skjeden😑og dårlig humør i perioder. Hvilken spiral? Anonymkode: 05e09...92b
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2022 #3 Skrevet 4. oktober 2022 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Mistet sexlysten og ble tørr i skjeden😑og dårlig humør i perioder. Hvilken spiral? Anonymkode: 05e09...92b Mirena. Jeg er ikke i dårlig humør. Jeg er nedstemt. Anonymkode: e566b...721
Kullsyrevann Skrevet 4. oktober 2022 #4 Skrevet 4. oktober 2022 Har en venninne som hadde samme problemet. Tok ut spiralen og hun følte seg som normal igjen etter kort tid. Merket veldig forskjell, hun gråt ganske mye før og var mer negativ. Vurdert kobber?
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2022 #5 Skrevet 4. oktober 2022 Kullsyrevann skrev (3 minutter siden): Har en venninne som hadde samme problemet. Tok ut spiralen og hun følte seg som normal igjen etter kort tid. Merket veldig forskjell, hun gråt ganske mye før og var mer negativ. Vurdert kobber? Hatt kobber før. Blødde som faen med skarpe smerter. Jeg gråter ikke vanligvis og bare hvis det er noe spes. Nå er livet meningsløst. Helt idiotisk. Bare lurer på om det går raskt over. Kan ikke ha det sånn for lenge. Anonymkode: e566b...721
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå