Gå til innhold

Jeg angrer på at jeg forlot kjæresten, han har glemt meg forlengst

Anbefalte innlegg

Skrevet

For 2 måneder siden var jeg i forhold med en kjempefin fyr, men jeg hadde ikke de sprudlende sommerfugler i magen hver gang jeg var med ham eller tenkte på ham. Jeg møtte en annen mann på en fest og ble sammen med ham, gjorde det slutt med kjæresten. Han ble veldig lei seg, og den nye typen viste seg å ikke være bra for meg i det hele tatt. Han var svært tiltrekkende, sjarmerende, et villdyr i sengen. Men bak fasaden hadde han vært utro mot samtlige damer før, hadde økonomiske problemer og mye rusproblemer, helt siden han var 14-15 år. For en uke siden valgte han å gjøre det slutt, sa han hadde møtt en han hadde følelser for, og slo opp med meg. Jeg angrer hver på at jeg slo opp med min kjæreste før det, og føler at jeg slengte ham vekk for ingenting.

Jeg klarer ikke å komme meg over ham.

Anonymkode: 2a3d7...11e

Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

For 2 måneder siden var jeg i forhold med en kjempefin fyr, men jeg hadde ikke de sprudlende sommerfugler i magen hver gang jeg var med ham eller tenkte på ham. Jeg møtte en annen mann på en fest og ble sammen med ham, gjorde det slutt med kjæresten. Han ble veldig lei seg, og den nye typen viste seg å ikke være bra for meg i det hele tatt. Han var svært tiltrekkende, sjarmerende, et villdyr i sengen. Men bak fasaden hadde han vært utro mot samtlige damer før, hadde økonomiske problemer og mye rusproblemer, helt siden han var 14-15 år. For en uke siden valgte han å gjøre det slutt, sa han hadde møtt en han hadde følelser for, og slo opp med meg. Jeg angrer hver på at jeg slo opp med min kjæreste før det, og føler at jeg slengte ham vekk for ingenting.

Hvorfor tror du at exen har glemt deg, når det bare er to måneder siden det ble slutt? Ta kontakt med ham igjen. Du har ingen ting å skamme deg over. 

• Hjerte 1
Skrevet

Beklager, men gjort er gjort og spist er spist. Du valgte feil og lærte litt på veien i det minste. Er bare å bruke litt tid på å nullstille seg, så kan du gå videre med livet. Kanskje du finner en god mann og vet å sette pris på han da. 

Anonymkode: 4a7d1...21f

• Liker 14
Gjest HegeMarie
Skrevet

Sikkert like greit at det gikk som det gikk.

Skrevet

Anonymkode: 2ff6b...2bd

• Liker 3
  • Nyttig 5
Skrevet

Dette er en typisk «livets lærepenge». De fleste av oss må vel gjennom noe i denne gata i løpet av livet. Ta lærdom og move on. 

Anonymkode: c785d...beb

• Liker 8
Skrevet

Kjipt! Ta det som en lærepenge. Det er ikke alltid at det er den berusende berg-og dalbane-forelskelsen i drittsekkfyren som er bra for oss, men heller det stabile og dype man kan skape med den gode og pålitelige fyren. Neste gang du treffer en mann som han første, en som er hel ved, så kanskje du setter mer pris på han.

Anonymkode: 32c67...ff5

• Liker 2
  • Hjerte 1
  • Nyttig 3
Skrevet

Det er et tankekors at de som tror på «den rette» oftere går gjennom brudd, enn de som velger rolig kjærlighet. Når sommerfuglene har roet seg. (Det gjør de jo som regel.)

Anonymkode: 57aa5...4f7

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (29 minutter siden):

Beklager, men gjort er gjort og spist er spist. Du valgte feil og lærte litt på veien i det minste. Er bare å bruke litt tid på å nullstille seg, så kan du gå videre med livet. Kanskje du finner en god mann og vet å sette pris på han da. 

AnonymBruker skrev (26 minutter siden):

Dette er en typisk «livets lærepenge». De fleste av oss må vel gjennom noe i denne gata i løpet av livet. Ta lærdom og move on. 

Anonymkode: c785d...beb

Det er så sykt vanskelig for meg å finne. Jeg er ikke spesielt pen nemlig, og de fleste menn ønsker ikke å bli kjent med meg, og ingen sjekker meg opp på byen….

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Det er så sykt vanskelig for meg å finne. Jeg er ikke spesielt pen nemlig, og de fleste menn ønsker ikke å bli kjent med meg, og ingen sjekker meg opp på byen….

Typisk offer for en mann som ønsker å booste selvtilliten sin. 

Anonymkode: 721e8...104

Skrevet
1 hour ago, Hulderen said:

Hvorfor tror du at exen har glemt deg, når det bare er to måneder siden det ble slutt? Ta kontakt med ham igjen. Du har ingen ting å skamme deg over. 

??

Han fortjener virkelig bedre.

Anonymkode: f3de3...c1e

• Liker 5
Skrevet

Evig eies kun det tapte.

Anonymkode: 8d453...79b

• Liker 1
Skrevet

Ikke så selvmedlidende nå. Du må jo ta tak og være den beste utgaven av deg selv. 

Jeg er ikke spesielt pen jeg heller, har 20kg for mye også, men det er ikke noe problem å finne bra menn der ute. 

Men du finner ingen om du sitter inne å skriver på kg mens du snakker stygt om deg selv. Du har da funnet to menn på kort tid, så det kan ikke være så ille som du skal ha det til.

• Liker 1
  • Nyttig 4
Skrevet
Hulderen skrev (1 time siden):

Jo, litt har man å samme seg over når man dropper en kjæreste for en annen, men vil ha ham tilbake når den nye kjæresten stikker….. Man får ikke i pose og sekk!

Når det er sagt, er det lett å gjøre slike feil når man er ung og uerfaren. Tenker TS, at du må jo prøve, men vær forberedt på at han ikke vil ha deg tilbake. 

Anonymkode: 7339f...277

• Liker 4
  • Nyttig 1
Skrevet

Det er trist, men det er du som har satt deg i denne situasjonen, og jeg forstår godt hvis eksen din ikke ønsker å prøve igjen. 

Anonymkode: 7339f...277

Skrevet

Hvorfor tror du at du er så forelsket i han nå, denne eksen din, når du ikke var det den gangen dere var sammen? Som bare er et par måneder siden? Hva har forandret seg? Ikke noe annet enn at du er blitt forlatt og vil ha "noen" der, samme hvem nesten. Da er eksen den første du tenker på.

Jeg tror følelsene over å ha blitt dumpet klusser det litt til for deg, du vet nok ikke helt hva du vil eller føler overfor eksen lenger. Det er ingen grunn til at du skulle føle noe mere "sommerfugler" for han nå enn før. Og du ville ikke ha det den gangen, så hvorfor nå, bare to måneder senere?

Anonymkode: 72859...805

• Liker 3
  • Nyttig 4
Skrevet

Jeg vedder kneet mitt på at du ikke angrer på bruddet fordi han er riktig person for deg. Du angrer fordi du er såret og lei deg, og vil ha trøst og trygghet. Du innbiller deg nå at du tok feil vedrørende din første kjæreste, fordi sammenlignet med et rasshøl er han plutselig en helgen. Ingenting av det er sant.

Hadde du blitt sammen med han igjen ville de samme følelsene om tvil dukket opp ganske raskt. Men da er du stuck, for du kan ikke dumpe samme fyren to ganger på kort tid.

Tro meg, vi er mange som har vært der. Folk vi dumper settes på en pidestall tvert livet butter i mot etter bruddet. Vi prøver å lete etter hvor det gikk galt, og den lille tvilen om hvorvidt bruddet var riktig vokser seg stor hvis du lar den gjøre det. Han var ikke, og han er ikke, mannen for deg hvis du valgte å dumpe han første gangen.

Anonymkode: 80a63...58c

• Liker 1
  • Nyttig 4
Skrevet

Ja, der kan du se. Gresset er skjeldent grønnere på den andre siden. Godt du deler erfaring, så andre også ser det. Fin tråd. 

Anonymkode: 47de6...cc0

• Nyttig 1
Skrevet
Hulderen skrev (2 timer siden):

Dumpet typen sin for en annen, ble knullet og dumpet av ham, kommer krypende tilbake… og har ikke noe å skamme seg over?

Jooo… litt, kanskje? 😆

• Liker 5
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Dette er jo et tilfelle at "instant karma" 😂

Du fikk jo som fortjent her TS, du dumpa jo typen din - og når du blir dumpa av han du sikra deg så angrer du plutselig. Nei, du angrer nok ikke - du sliter bare med å være alene. Jobb med deg selv.

Anonymkode: 98a5f...f29

• Liker 2
  • Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...