AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2022 #1 Skrevet 4. oktober 2022 Vi har tilfeldigvis to vaskemaskiner (kjøpte ny fordi den gamle ikke alltid sentrifugerer, men har funnet ut at den virker på to programmer så vi bruker begge maskiner av og til). Nå i dag er det vann i begge skyllemiddelskuffene 😳😳 Vet det da er behov for å rengjøre skuffene, men jeg nylig kjøpte Comfort skyllemiddel (en ny duft) som er veldig tyktflytende. Kan det være det som skaper problem? Mulig det kan være en feil produksjon for jeg synes det er rart at den er så tykk. Bruker lite skyllemiddel, men jeg har i blant en liten dæsj oppi. Jeg kan sikkert tynne ut skyllemiddelet med litt vann. Anonymkode: 165d4...b1e
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2022 #2 Skrevet 5. oktober 2022 Hvis skyllemiddelet er veldig tyktflytende ville jeg ha kastet det, for da er det antagelig gammelt. Det hjelper lite å prøve å blande det ut med vann. Anonymkode: 83670...8f6
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2022 #3 Skrevet 5. oktober 2022 Jeg har også hatt dette problemet. Tror det var en sånn en jeg hadde da: Jeg prøvde å tynne den ut med vann, men det ble fortsatt liggende igjen i doseringskammeret. Måtte vaske kammeret mellom nesten hver vask. Anonymkode: f762a...036
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå