Gjest allium Skrevet 30. november 2005 #1 Skrevet 30. november 2005 Jeg vurderer en toårig utdannelse på heltid, og den kan tas enten som vanlige studier med forelesninger, eller som nettstudier. Arbeidsmengden er jo den samme, og jeg trenger barnehageplass til femåringen for å klare det uansett. Men så mener jeg å ha hørt at man ikke får støtte til barnetilsyn (er enslig forsørger) hvis man studerer hjemmefra. Noen som vet helt sikkert?
Gjest ikke innlogget Sissi Skrevet 30. november 2005 #2 Skrevet 30. november 2005 Tror man får selv om det er nettstudier. Men jeg tror nok jeg ville prøvd trygdeetatens sider evt. ta en telefon til trygdekontoret - de bør jo vite sånt sikkert....
Gjest allium Skrevet 30. november 2005 #3 Skrevet 30. november 2005 Tror man får selv om det er nettstudier. Men jeg tror nok jeg ville prøvd trygdeetatens sider evt. ta en telefon til trygdekontoret - de bør jo vite sånt sikkert.... ← Har prøvd nettsidene, de er tvetydige. Jeg har et møte med dem i neste uke, men det er en viktig avgjørelse som jeg trenger mest mulig tid på, så jeg tenkte jeg kunne spørre her også.
Gjest Gjest Skrevet 30. november 2005 #4 Skrevet 30. november 2005 Send en mail til Trygdeetaten, de svarer i løpet av morgendagen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå