Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ok, jeg skjønner dette er et teit tema. Men jeg har irritabel tarm, jeg kan holde en fis inne kanskje 10-15 minutter maks. Jeg skal på en flytur son tar 5-6 timer, og det er ofte 5-10 personer i dokø.  

Jeg rekker jo ikke det, og det er heller ikke kult å stå i kø hele flyturen. Ville dere ha prompa der dere satt og håpet ingen merker det? Er det vanlig å fise på flyet?

Anonymkode: a639e...e60

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

For en dokø, hvilken flytur er det du skal på - er det den årlige turen Til Foreningen for folk med mageproblemer?

Det lukter fis når folk fiser på fly, og det er jo ikke spesielt hyggelig. 

Det er liksom ulempen med å booke seg inn på første klasse, der sitter alle de feite gamle mennene og de fiser hele tiden. 

De lydløse smygerne stinker ofte mer også. 

Har du irritabel tarm så kan du jo ikke gjøre så mye med det da, om dokøen er 15 min lang. Ville kanskje booket et annet flyselskap som har mer enn ett toalett ombord.

Anonymkode: 58600...6aa

• Liker 3
Skrevet

Klarer du å slippe de lydløst er det bare å la det stå til.

Ingen vil si noe som helst på det. Selv ikke om de lukter det. 

Anonymkode: 086f8...c14

• Liker 1
Skrevet

lol fis og lat som ingenting

Anonymkode: ba7c8...8a5

• Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

For en dokø, hvilken flytur er det du skal på - er det den årlige turen Til Foreningen for folk med mageproblemer?

Det lukter fis når folk fiser på fly, og det er jo ikke spesielt hyggelig. 

Det er liksom ulempen med å booke seg inn på første klasse, der sitter alle de feite gamle mennene og de fiser hele tiden. 

De lydløse smygerne stinker ofte mer også. 

Har du irritabel tarm så kan du jo ikke gjøre så mye med det da, om dokøen er 15 min lang. Ville kanskje booket et annet flyselskap som har mer enn ett toalett ombord.

Anonymkode: 58600...6aa

Det er mellom Norge og Spania. Jeg har kjøpt +-biletter  i håp om å få tilgang til do med mindre kø, men sist gang jeg reiste sto jeg 20 minutter i kø....

Skrevet

De fleste slipper en eller flere fiser i løpet av 5-6 timer selvfølgelig.

Anonymkode: 268e8...4c2

• Liker 2
Skrevet

Du minnet meg på et traume jeg hadde fortrengt. 

Sovnet på flyet en gang og vekket meg selv med en kjempefis. Han pene ved siden av lente seg mot midtgangen og holdt på å le seg skakk. Bare 2 timer igjen. 

Anonymkode: 240d9...a28

• Liker 7
  • Hjerte 8
  • Nyttig 2
Skrevet

Jeg hadde sluppet meg og håpet at de luktet 🙂 

• Liker 1
Skrevet

Slipp en hviner ned i setet og håp at den ikke lukter for mye. I så fall, sniff litt med nesa og se deg rundt med et smil rundt munnen. For den er jo ikke din ;) 

Anonymkode: f9068...65b

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Slipp en hviner ned i setet og håp at den ikke lukter for mye. I så fall, sniff litt med nesa og se deg rundt med et smil rundt munnen. For den er jo ikke din ;) 

Hahaha ja det tror jeg jeg skal prøve 😁

Skrevet

Skjer med alle desse trådene?

Anonymkode: 65264...2d5

• Liker 1
Skrevet

Slipp ut fisen og se stygt på naboen!

• Liker 1
Skrevet

Lukter det så jævlig, da? Heldigvis lukter det null og nada av luften som kommer ut av meg 99% av tiden, så sant jeg ikke er skikkelig dårlig i magen, men da sitter jeg jo på dass.

Anonymkode: d3662...ec0

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Skjer med alle desse trådene?

Anonymkode: 65264...2d5

Joda, har lagt merke til mange fisetråder, men dette er faktisk seriøst

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Lukter det så jævlig, da? Heldigvis lukter det null og nada av luften som kommer ut av meg 99% av tiden, så sant jeg ikke er skikkelig dårlig i magen, men da sitter jeg jo på dass.

Anonymkode: d3662...ec0

Det varierer jo, men første gang jeg reiste til siden klaget reisefølget mitt...

Skrevet
AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Du minnet meg på et traume jeg hadde fortrengt. 

Sovnet på flyet en gang og vekket meg selv med en kjempefis. Han pene ved siden av lente seg mot midtgangen og holdt på å le seg skakk. Bare 2 timer igjen. 

Anonymkode: 240d9...a28

Åh nei 😂😂😂

Anonymkode: e91ad...0db

Skrevet

Det er som regel nok lyd fra motoren og andre passasjerer på et fly til å dekke over mine lyder. Jeg lar det stå til. Flyet er en frisone.

Anonymkode: 2ad24...742

Skrevet
AnonymBruker skrev (21 timer siden):

Feil taktikk. Den som fisen først blir var, den er fisens rette far. 

Anonymkode: ec06c...739

• Liker 5
Skrevet

Jeg har irritabel tarm og har akkurat vært på flyreise rundt halve jorden - lengste flyturen var på 10 timer. Passet på hva jeg spiste før jeg reiste, vil helst ikke bli sittende i 20-30 min på et flytoalett😬 Prompet så det holdt ved behov, passet på å ha teppe/pute på fanget som lyddemper😉 

Anonymkode: 9662f...e11

• Nyttig 1
Skrevet

Hvorfor klarer dere ikke å knipe igjen? Får man slapp fisering av å ha irritabel tarm? 

"jeg får vondt i magen" er ingen gyldig unnskyldning. 

Anonymkode: 47385...7f2

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...