AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2022 #1 Skrevet 4. oktober 2022 Heisann, Jeg er en dame på 40 som lett kommer flere ganger ved klitoris stimulering og har super sex med kjæresten min. Jeg har en womanizer og den kjenner derimot annerledes ut enn ved vanlig berøring / oral sex. Den er mye mer intens og jeg får ikke samme type orgasme, det er en helt annen type følelse, nesten ubehagelig intenst. Noen med samme erfaring? Greier knapt å bruke den, da den er så intens. Det er også flaut å bruke den sammen med typen, fordi jeg blir helt kake av den. Dermed var det nesten 1500 kr ut vinduet for min del : ( erfaringer m. womanizer? Anonymkode: 0bc81...b54
Apekatten Skrevet 4. oktober 2022 #2 Skrevet 4. oktober 2022 Jeg liker ikke womanizer, jeg bruker heller fingrene. Det finnes ulike hetter man kan ha på, så mulig de blir bedre med en hette som passer bedre for deg.
MuffinStud Skrevet 4. oktober 2022 #3 Skrevet 4. oktober 2022 Jeg tenker at en fare er at du får orgasme før du rakk å få i gang tenningen. Så kroppen er ikke helt samstemt.
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2022 #4 Skrevet 4. oktober 2022 Jeg tenker at dette er reklame. Begynner å bli litt vel iøynefallende nå etterhvert, alle disse klin like trådene fra ‘hei, jeg er en kvinne som er veldig fornøyd med womanizer - hva synes du’ Anonymkode: bc5f6...422
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2022 #5 Skrevet 4. oktober 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jeg tenker at dette er reklame. Begynner å bli litt vel iøynefallende nå etterhvert, alle disse klin like trådene fra ‘hei, jeg er en kvinne som er veldig fornøyd med womanizer - hva synes du’ Anonymkode: bc5f6...422 Hun sier jo at hun ikke er fornøyd, siden den er for intens. Og jeg er helt enig. Jeg er veldig skuffet over womanizer, og ville bruke orgasmegarantien. Men så viste det seg at jeg ikke får pengene tilbake - jeg må kjøpe noe annet for dem! Det er ikke noe annet jeg vil ha, siden jeg kjøpte det som fristet samtidig med womenizeren. Så dette var sure, bortkastede penger. Anonymkode: 4bb93...898
Scoops Skrevet 6. oktober 2022 #6 Skrevet 6. oktober 2022 Jeg har ikke prøvd womanizer men har we vibe melt og akuratt de samme erfaringene som deg. Jeg syns den er fantastisk deilig og bruke frem til ett visst punkt,da er den så intens at jeg må stoppe. Tør heller ikke å bruke den med mannen da jeg føler meg helt ødelagt etterpå
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå