AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2022 #1 Skrevet 4. oktober 2022 Hei! Er det mulig å få hjelp til å rette opp skeive briller på en annen butikk enn der jeg kjøpte dem? Eller er det frekt å spørre om hjelp i en butikk jeg ikke har betalt noe til? Anonymkode: e9b49...11a
Hensatt Skrevet 4. oktober 2022 #2 Skrevet 4. oktober 2022 Helt greit. De yter service og håper å få deg som kunde. Er det kjapt gjort tar de ikke betalt.
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2022 #3 Skrevet 4. oktober 2022 Jeg fikk rettet opp briller jeg kjøpte på nettet, hos Synsam gratis. Har gjort det flere ganger. Noen Synsam-butikker tar betalt, men da går jeg til en annen Synsam-butikk som tilbyr det gratis. Anonymkode: d6a71...aba
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2022 #4 Skrevet 4. oktober 2022 Jeg har vært innom to brillebutikker der jeg IKKE har kjøpt brillene mine og fått fikset småting gratis. Som å få satt på ny nesestøttepute på ene siden. De ville ikke ha betalt og gjorde det bare gratis. Det gjør jo at jeg blir fristet til å bli kunde der neste gang jeg skal ha briller, håper de kanskje? Anonymkode: c40a5...394
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå