Gå til innhold

Uerfaren mann...

Anbefalte innlegg

Skrevet

For en tid tilbake traff jeg en mann som så og si er mannen jeg har ønsket meg i lang tid! Han har alt jeg ser etter i en mann,bortsett fra sexen..😕 Den funker altså ikke... Jeg vet ikke om han bare er uerfaren eller rett og slett bare er en utrolig dårlig elsker🙈 Jeg har prøvd å fortelle han hva jeg liker,si hva han skal gjøre,ta styringen osv.. men det endrer ingenting. Han prøver nok så godt han kan,men det er altså ikke nok. Jeg har jo lyst å gi dette en sjanse,for han er så god og snill på andre måter. Men jeg er så redd for at jeg vil kjede meg etterhvert og bli litt "ensom" i forholdet. 

Vil noen dele råd,erfaringer? Hva gjør jeg?😅🙈

Anonymkode: a3254...2ab

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vær raus med han. Det er ikke alle som er like erfarne.

• Liker 1
Skrevet

Det første du må gjøre er jo å finne ut av om han er uerfaren eller ikke. I tillegg ville jeg nok satt meg ned å snakket med han utenom når dere har sex. Da er det litt for sent å ta samtalen.

• Liker 2
Skrevet

Hvor lenge siden er "en tid tilbake"? 

Skjønner godt at du er skeptisk, det er noe med "full klaff på første" runde, alternativt etter runde to eller tre. 

Skrevet

Dere må trene masse. Hver helg må sees på som et opphold i høydehuset.

Skrevet

Du har veldig god tid
Det var rundt ti år inne i forholdet at jeg og kona begynte å leke med "bakdøra" på noen av oss.

Så lenge man har en partner er med på at soverommet er et sted for opplevelser og noe å glede seg til, så er man i gang.

Hva med at han kan bruke leketøy på deg? Få inn noe massasjeolje og lær han å utforske kroppen din. Selv om han selv trenger tid for å komme ut av skallet sitt, så kommer man langt med gode leketøy i mellomtiden.
Hvis han bruker en dildo på deg og du bruker en bullett, rocket eller womanizer på klitten, så skal det mye til for at han skal klare kløne det til. Og du gir han en "trygg" rolle.

Skrevet
MuffinStud skrev (1 time siden):

Du har veldig god tid
Det var rundt ti år inne i forholdet at jeg og kona begynte å leke med "bakdøra" på noen av oss.

Så lenge man har en partner er med på at soverommet er et sted for opplevelser og noe å glede seg til, så er man i gang.

Hva med at han kan bruke leketøy på deg? Få inn noe massasjeolje og lær han å utforske kroppen din. Selv om han selv trenger tid for å komme ut av skallet sitt, så kommer man langt med gode leketøy i mellomtiden.
Hvis han bruker en dildo på deg og du bruker en bullett, rocket eller womanizer på klitten, så skal det mye til for at han skal klare kløne det til. Og du gir han en "trygg" rolle.

Alt du skriver forutsetter at han har det minste egeninteresse av sitt eget, og felles seksualliv. 

Selv personer med liten erfaring, kan ha høyt libido, og vil gjøre alt for å ha god sex, så snart de får sjansen.  Men denne mannen er ikke der. Hun har savnet, og hun eier problemet. 

Anonymkode: 3ed7b...579

Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker said:

Alt du skriver forutsetter at han har det minste egeninteresse av sitt eget, og felles seksualliv. 

Selv personer med liten erfaring, kan ha høyt libido, og vil gjøre alt for å ha god sex, så snart de får sjansen.  Men denne mannen er ikke der. Hun har savnet, og hun eier problemet. 

Ja, jeg sier jo dette:

2 hours ago, MuffinStud said:

Så jeg mener det er riktig sted å starte. At man jobber for at begge gleder seg til å hoppe til sengs.

Hvor er det i denne tråden du finner belegg for å si at det ikke er interesse, innsats eller motivasjon tilstede fra mannen? TS snakker jo først og fremst om hans prestasjoner og evne til å endre (fort nok og godt nok).

Skrevet
MuffinStud skrev (2 timer siden):

Du har veldig god tid

Ingenting er universelt, og denne løsningen er jo slett ikke for alle. Jeg har også en uerfaren mann, og for han er slike leketøy noe av det minst trygge i verden, virker det som. Han har ingen interesse for det, og er muligens litt redd for det. For han oppleves det tydeligvis som mye tryggere å være dominant, ta styringen, og bruke hendene og pikken sin, og kanskje noe tau, noe han har blitt veldig god på etter ett år med mye øvelse. Noe jeg aldri hadde gjetta, etter de tre første gangene. Poenget mitt er vel at man må prøve ulike innfallsvinkler, og håpe at en av dem treffer. Det som oppleves trygt for deg, kan skremme vettet av noen andre. 

Anonymkode: 0562d...874

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 4.10.2022 den 12.37):

For en tid tilbake traff jeg en mann som så og si er mannen jeg har ønsket meg i lang tid! Han har alt jeg ser etter i en mann,bortsett fra sexen..😕 Den funker altså ikke... Jeg vet ikke om han bare er uerfaren eller rett og slett bare er en utrolig dårlig elsker🙈 Jeg har prøvd å fortelle han hva jeg liker,si hva han skal gjøre,ta styringen osv.. men det endrer ingenting. Han prøver nok så godt han kan,men det er altså ikke nok. Jeg har jo lyst å gi dette en sjanse,for han er så god og snill på andre måter. Men jeg er så redd for at jeg vil kjede meg etterhvert og bli litt "ensom" i forholdet. 

Hva gjør sexen dårlig?

Anonymkode: 0723b...315

Skrevet
MuffinStud skrev (5 timer siden):

Hvor er det i denne tråden du finner belegg for å si at det ikke er interesse, innsats eller motivasjon tilstede fra mannen? TS snakker jo først og fremst om hans prestasjoner og evne til å endre (fort nok og godt nok).

Jeg er en jævel til å lese det som ikke står skrevet. Når ts blir så desperat som å skrive på KG, så er ikke sexlivet bare litt dysfunksjonelt. Det er dessuten en gjenganger her; han er jo mann, så han må jo innerst inne være kåt, og interessert i å utforske, og lære??  Men alle er ikke slik, og det finnes nok av lavseksuelle damer han passer sammen med.  

• Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 4.10.2022 den 12.37):

Da må du nok si noe mer konkret om hva som er dårlig.. 

Anonymkode: dbdd3...376

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...