Gå til innhold

Derfor deler de ikke soverom (fra dagens Dagbladet)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er dette virkelig en førsteside sak i en av landets største avviser? Nå aner ikke jeg hvem personene i saken er, men det er jo ikke viktig.

Poenget er at separate soverom er fantastisk!

Anbefaler virkelig alle som har muligheten til det, å ha egne soverom💃🏼

5CB06F5B-3CE4-4BFA-9E48-3B3D113CAAAF.jpeg

Anonymkode: 370ac...07a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Anbefaler alle å slutte å gi drittavisa Dagbladet klikk.

Anonymkode: 10df4...577

• Liker 6
  • Hjerte 1
  • Nyttig 4
Skrevet

Mannen pendler, og begge to lider skikkelig av å ikke sove i samme seng. Vi har akkurat hatt en langhelg sammen, og det å kunne sove inntil sin kjære er fantastisk. Så alle er forskjellige - for noen fungerer det best å ha egen seng, for andre er det best å dele seng. Man kan ikke oppfordre alle til en bestemt løsning. 

Anonymkode: 257b7...75c

• Liker 4
  • Nyttig 1
Skrevet

God søvn er veldig viktig. Man må gjøre det som passer best for en selv, enten det er å sove alene eller med noen. Jeg sover best sammen med kjæresten min, men hvis han er forkjølet eller full, så snorker han som t lokomotiv, da er det godt å legge seg på et annet rom:fnise:

Skrevet

Begge deler!

Å ha muligheten til å sove i egen seng når jeg har behov for det, og en partner som ikke tar seg nær av det, er helt nødvendig for min del. Men jeg har ikke behov for det hver natt, langt ifra.

Anonymkode: e3393...f7a

• Liker 2
Skrevet

Jeg lurer på hvor store hus folk egentlig har, når de har et ekstra soverom ledig til enhver tid. 

• Liker 4
Skrevet

Hvorfor ikke ta jobben med å få barna til å sove i egne senger på egne rom? 
Hadde ikke orket å ha en hel gjeng i senga mi der alle lå og makket med det resultatet at alle sov dårlig. 
 Det er mitt liv også 

Anonymkode: 262bb...838

• Liker 4
Skrevet

Dagbladet er et sladremagasin, ikke en avis. 

Anonymkode: 5bf23...11c

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (53 minutter siden):

Hvorfor ikke ta jobben med å få barna til å sove i egne senger på egne rom? 
Hadde ikke orket å ha en hel gjeng i senga mi der alle lå og makket med det resultatet at alle sov dårlig. 
 Det er mitt liv også 

Anonymkode: 262bb...838

Her har alle egne rom. Unga har sine rom, samme har jeg og samboer.. Nydelig med egne soverom! 

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jeg lurer på hvor store hus folk egentlig har, når de har et ekstra soverom ledig til enhver tid. 

Tror du alle bor i 2-roms i byen liksom?

Vi har hus på 150 kvm over 3 etasjer.

4 soverom. 

Verdt en ekstra million kun for å kunne ha egne soverom spør du meg 😃

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Her har alle egne rom. Unga har sine rom, samme har jeg og samboer.. Nydelig med egne soverom! 

De fleste har ikke råd til ørtogførti soverom i et hus.

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Tror du alle bor i 2-roms i byen liksom?

Vi har hus på 150 kvm over 3 etasjer.

4 soverom. 

Verdt en ekstra million kun for å kunne ha egne soverom spør du meg 😃

Ja, for dem som har denne millionen. Mange har ikke det.

• Liker 1
Skrevet

Dagbladet, som har satset på å være landets runkemagasin for alle former for dyneløfting, intime kroppssdeler og knulling.

Anonymkode: 996fd...413

• Liker 1
Skrevet

Vi sover på hvert vårt rom og vi elsker det. Alt ble mer harmonisk etter vi begynte med det, nå er vi begge uthvilte og mindre irritable. Bare synd at det tok 15 år før vi fant ut fordelen med hver sine rom. 

Anonymkode: d2007...a72

• Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

De fleste har ikke råd til ørtogførti soverom i et hus.

Du trenger jo bare ett ekstra.

Anonymkode: 4f94c...56d

• Liker 1
Skrevet

Vi er kjærester, elskere og samboere. Når vi sover, så går vi hvert til vårt og får god kvalitets søvn og våkner uthvilt i motsetning til i starten hvor vi vekket hverandre, og sov dårlig og måtte ta følgene av det med migrene og uopplagthet og grettenhet. Vi kan jo ikke kose når vi sover uansett. Vi koser masse når vi er våkne :)

Anonymkode: 475e9...4aa

• Nyttig 1
Skrevet

Vi sover på forskjellige soverom. Jeg har en sovesofa på kontoret. Han snorker og jeg snakker I søvne, så det er bedre for begge 

Anonymkode: 43936...56b

• Liker 1
Skrevet

Jeg sover skikkelig dårlig alene, sliter spesielt med å sovne hvis jeg legger meg alene. Så jeg har både mann, barn og katt i senga. Det er det beste for MEG. 

• Hjerte 1
Skrevet
Veggdyret skrev (3 timer siden):

Jeg sover skikkelig dårlig alene, sliter spesielt med å sovne hvis jeg legger meg alene. Så jeg har både mann, barn og katt i senga. Det er det beste for MEG. 

Hehe godt vi alle er forskjellige. Skulle jeg hatt mann, barn og katt i senga hadde jeg blitt psykotisk pga søvndeprivasjon.

Jeg er nå sjanseløs på å sovne om det ligger noen andre i senga. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Vi sover på hvert vårt rom og vi elsker det. Alt ble mer harmonisk etter vi begynte med det, nå er vi begge uthvilte og mindre irritable.

Anonymkode: d2007...a72

Ganske så utrolig hvor mye søvn påvirker livskvaliteten😃

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...