AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2022 #1 Skrevet 4. oktober 2022 Vi har i overkant av 2 timers kjøring til føden, å jeg har termin i desember så vær og føre er noe å tenke på. Jeg er førstegangs, og liker ikke tanken på å sitte i en bil i over to timer med sterke rier, eller at hun (gud forby) kommer i bilen fordi vi ikke rekker frem fordi vi har ventet for lenge. jordmor sier at terskelen for at vi skal dra er lav, men hva betyr det? 🙈 kommer jo til å ringe føden når jeg merker at noe skjer, men greit om noen har erfaringer å dele 😅 Anonymkode: 0394b...372
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2022 #2 Skrevet 4. oktober 2022 Ring føden når du merker når noe skjer, så vil de spørre div spørsmål, og sammen legger dere en plan for når du drar inn. Anonymkode: 95fc1...82b 1
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2022 #3 Skrevet 4. oktober 2022 Hadde vurdert hotell hvis du merker noe skjer. Feks svake, uregelmessige rier. Så kan dere kjøre før riene tar seg opp. Og kanskje tidlig kontroll på sykehuset? Book hotell for en natt av gangen. Anonymkode: 40dff...b0b
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2022 #4 Skrevet 4. oktober 2022 Hørt hva som er standard for fødeavdelingen? Jeg bor også et slikt sted, med ferjer og dritt for å komme frem. Jeg dro inn tidlig pga livredd for transportfødsel. Fødselen var ikke skikkelig igang (2 cm åpning, regelmessige men svake rier) og fikk bo på pasienthotellet i påvente av at det tok seg opp. De ville ikke sende hjem med så lang vei. En venninne av meg som hadde barn i seteleie måtte bo på pasienthotellet fra uke 37 og frem til fødsel startet, pga risikofødsel og lang reisevei. Anonymkode: f4b65...9da
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå