AnonymBruker Skrevet 12. desember 2022 #21 Del Skrevet 12. desember 2022 Vasker alle klær jeg kjøper , om jeg kjøper de nye eller om jeg kjøper brukt. Anonymkode: f8ef2...6ac Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aragon Skrevet 12. desember 2022 #22 Del Skrevet 12. desember 2022 Vasker alt jeg kjøper brukt , før det tas i bruk . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wenda Skrevet 12. desember 2022 #23 Del Skrevet 12. desember 2022 AnonymBruker skrev (På 4.10.2022 den 11.38): Jeg kjøper en del brukte klær, og noen ganger orker jeg rett og slett ikke å vaske klærne. Så lenge de ser fine ut og ikke lukter rart selvfølgelig. Og dette gjelder gensere, bukser, kjoler, jakker osv. Har hittil ikke kjøpt badetøy/treningstøy/undertøy brukt. Hva gjør dere? Anonymkode: 294bc...48f Selvsagt vasker jeg klærne før jeg bruker dem. Uansett om det er arvet, kjøpt brukt eller kjøpt nytt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CrazyCatLady2500 Skrevet 18. desember 2022 #24 Del Skrevet 18. desember 2022 Ja, alltid ☺️ Et kortprogram om ikke annet, for å friske opp. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2022 #25 Del Skrevet 18. desember 2022 Øh, ja selvfølgelig. Vasker alltid alle klær jeg har kjøpt før jeg bruker dem, uansett om de er nye eller bruktklær. Unntakene er sokker og jakker, de vasker jeg ikke. Men kjøper de heller ikke brukt. Anonymkode: bc275...9f0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lea Skrevet 18. desember 2022 #26 Del Skrevet 18. desember 2022 Jeg vasker alt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymousBruker Skrevet 18. desember 2022 #27 Del Skrevet 18. desember 2022 Vasker alt utenom de som fortsatt har lappen på (og om det ikke lukter noe spesielt). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2022 #28 Del Skrevet 18. desember 2022 Lea skrev (Akkurat nå): Jeg vasker alt. Løgner! Jeg har hatt tre duker liggende i skittentøykurven i flere uker nå og har ikke hørt noe om når du har tenkt å vaske de. Anonymkode: bc275...9f0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jodle Skrevet 18. desember 2022 #29 Del Skrevet 18. desember 2022 Jeg synes det er greiest å vaske det før jeg bruker det😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tirben Skrevet 18. desember 2022 #30 Del Skrevet 18. desember 2022 Spørs hva det er. Kjøper ikke "billige " klær som t-skjorter o.l brukt. Kjøper jeg feks kåper, skinnjakker o.l, vasker jeg det ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå