Hurrahei Skrevet 4. oktober 2022 #1 Skrevet 4. oktober 2022 Det er så plagsomt! Klør og klør, hele tiden. Tørre øyne og sprengte blodkar… Har brukt øyesalve, vasket med sterilt vann, brukt hydrokortisonkrem, smurt med div fete kremer.. Våkner likevel opp hver morgen, med store hevelser og knall røde øyelokk. Bruker ikke sminke/parfymerte produkter. Vært hos lege, som gav med simplex øyesalve og Mildison (hydrokortisonkrem) Noen som har vært plager med blefaritt, og kan komme med noen gode råd? I dag skal jeg kjøpe Manukahonning, og prøve det.. Det klør så voldsomt 😤😡
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2022 #2 Skrevet 4. oktober 2022 Jeg var plaget for en liten stund tilbake. Startet med sti på øyet, og så en skikkelig betennelse på hele øyelokket. Så ikke ut i måneskinn. Da var det på tide med antibiotika øyedråper hyppig på dagen og antibiotikasalve på natten. Da gikk det bort i løpet av få dager. Anonymkode: 680d0...e7b
Hurrahei Skrevet 4. oktober 2022 Forfatter #3 Skrevet 4. oktober 2022 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Jeg var plaget for en liten stund tilbake. Startet med sti på øyet, og så en skikkelig betennelse på hele øyelokket. Så ikke ut i måneskinn. Da var det på tide med antibiotika øyedråper hyppig på dagen og antibiotikasalve på natten. Da gikk det bort i løpet av få dager. Anonymkode: 680d0...e7b Takk for svar! Husker du hva medisinen heter?
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2022 #4 Skrevet 5. oktober 2022 jeg fikk terramycin salve mot blefaritt. virket ganske kjapt. Anonymkode: 751e4...fcc
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå