AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2022 #1 Skrevet 4. oktober 2022 Jeg vet jeg kommer til å provosere nå, og at moralens voktere henger seg på. Men det er bortkastet tid for dere, men dere må gjerne komme med «tenker du har et veldig fint liv om dette er ditt største problem» «blir nok bedre når du modnes» osv om dere gidder. Men jeg må bare lufte det. Jeg er typisk nordisk og lys i huden. Ikke helt melkehvit, men lys. Jeg hater det!! Jeg ser ingen som helst fordel med å ha sånn hud. Jeg føler faktisk at det er tegn på dårlig helse og svakhet. Blodårene synes mer. Blir man rød, feks om vinteren av kulde synes det. Vi tåler ikke solen like bra, så vi må skade huden mer om vi vil være brune. Pigmentflekker er mer synlige. Selvbruning som holder seg fin er vanskeligere å finne, det smitter over på klær når du svetter og ikke minst sengetøy. Jeg er så missunnelig på folk som er gylden i hudtonen! Blodårene deres synes ikke, de har tykkere hud så de blir ikke så rynkete, de er ikke fulle flekker og de ser sprekere ut. Vi hvite virker mye mer dvaske. Jeg bruker selvbruning om sommeren og ser med en gang mye sprekere ut. Ja jeg vet at i Asia foretrekker de hvite, men jeg er ikke der, jeg har ingen plan om å dit så jeg identifiserer meg ikke med dem. Anonymkode: 50509...082 1 1
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2022 #4 Skrevet 4. oktober 2022 Hva hjelper det å irritere seg...du blir bare enda rødere av det stresset. Anonymkode: 773cf...701 4
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2022 #5 Skrevet 4. oktober 2022 Vel, en fordel er jo at du lettere tar opp D-vitamin fra sola. Anonymkode: 91dce...eb8 3 2
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2022 #6 Skrevet 4. oktober 2022 Tegn på sykdom og svakhet fakstisk 😂😂 Anonymkode: 41984...223 4
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2022 #7 Skrevet 4. oktober 2022 Om dette er et stort problem for deg forstår du ikke hvor heldig du er. Du fremstår som en sutrete fjortis Anonymkode: d3e38...ca1 5
navnet Skrevet 4. oktober 2022 #8 Skrevet 4. oktober 2022 Det er en egen kunst, det å kunne anerkjenne at noe irriterer deg, og så deretter klare å bli ok med det. "man må jobbe med det man har". At du ikke foretrekker din egen hud er jo litt dumt, men en glimrende sjanse til å utvikle deg selv, og lære deg å like hvem du er. Uansett hvor mye du går å irriterer deg, hvor mye du tenker på hvor heldige andre er, og alle "løsninger" du ser for deg, så endrer ikke det faktumet at DNAet ditt er satt. Det er like teit som og hate sin egen øyenfarge. Det er bare det den er. Lær deg fargene på klær som passer til din hud, og jobb med ditt eget indre selvbilde. 2 1
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2022 #9 Skrevet 4. oktober 2022 Da går an å bruke selvbruning året rundt, siden du foretrekker det😝 Er veldig lys i huden selv, men jeg elsker det heldigvis. ...så slipper jeg den selvbruningslukta også😅 Anonymkode: ea82d...3bc 3
Mt3 Skrevet 4. oktober 2022 #10 Skrevet 4. oktober 2022 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Jeg vet jeg kommer til å provosere nå, og at moralens voktere henger seg på. Men det er bortkastet tid for dere, men dere må gjerne komme med «tenker du har et veldig fint liv om dette er ditt største problem» «blir nok bedre når du modnes» osv om dere gidder. Men jeg må bare lufte det. Jeg er typisk nordisk og lys i huden. Ikke helt melkehvit, men lys. Jeg hater det!! Jeg ser ingen som helst fordel med å ha sånn hud. Jeg føler faktisk at det er tegn på dårlig helse og svakhet. Blodårene synes mer. Blir man rød, feks om vinteren av kulde synes det. Vi tåler ikke solen like bra, så vi må skade huden mer om vi vil være brune. Pigmentflekker er mer synlige. Selvbruning som holder seg fin er vanskeligere å finne, det smitter over på klær når du svetter og ikke minst sengetøy. Jeg er så missunnelig på folk som er gylden i hudtonen! Blodårene deres synes ikke, de har tykkere hud så de blir ikke så rynkete, de er ikke fulle flekker og de ser sprekere ut. Vi hvite virker mye mer dvaske. Jeg bruker selvbruning om sommeren og ser med en gang mye sprekere ut. Ja jeg vet at i Asia foretrekker de hvite, men jeg er ikke der, jeg har ingen plan om å dit så jeg identifiserer meg ikke med dem. Anonymkode: 50509...082 Og de som er mørke i huden vil gjerne ha lys hud. De som har krøllete hår eller hår med fall i vil gjerne ha stritt hår, mens de med stritt hår ønsker seg fall/krøller. De med store bryst ønsker mindre for å spare rygg og nakke, mens de med små ønsker større. ......Og sånn fortsetter det med det meste, så det beste en kan gjøre for seg selv er å prøve å bli fornøyd med det utgangspunktet en har. 3 1
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2022 #11 Skrevet 4. oktober 2022 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Jeg vet jeg kommer til å provosere nå, og at moralens voktere henger seg på. Men det er bortkastet tid for dere, men dere må gjerne komme med «tenker du har et veldig fint liv om dette er ditt største problem» «blir nok bedre når du modnes» osv om dere gidder. Men jeg må bare lufte det. Jeg er typisk nordisk og lys i huden. Ikke helt melkehvit, men lys. Jeg hater det!! Jeg ser ingen som helst fordel med å ha sånn hud. Jeg føler faktisk at det er tegn på dårlig helse og svakhet. Blodårene synes mer. Blir man rød, feks om vinteren av kulde synes det. Vi tåler ikke solen like bra, så vi må skade huden mer om vi vil være brune. Pigmentflekker er mer synlige. Selvbruning som holder seg fin er vanskeligere å finne, det smitter over på klær når du svetter og ikke minst sengetøy. Jeg er så missunnelig på folk som er gylden i hudtonen! Blodårene deres synes ikke, de har tykkere hud så de blir ikke så rynkete, de er ikke fulle flekker og de ser sprekere ut. Vi hvite virker mye mer dvaske. Jeg bruker selvbruning om sommeren og ser med en gang mye sprekere ut. Ja jeg vet at i Asia foretrekker de hvite, men jeg er ikke der, jeg har ingen plan om å dit så jeg identifiserer meg ikke med dem. Anonymkode: 50509...082 Mørke mennesker kan også ha flekker, ujevnheter, kviser, rynker. De kan også få pigmentflekker. Nå fokuserer du på misunnelse noe som bare bringer deg negativitet. Antagelig ville det antagelig alltid vært en ting utseendemessig du ville ha fordi andre har det. Var det ikke huden så hadde det vært noe annet. Du må mentalisere mer og se mindre på Instagram og andre steder som bare representerer perfeksjon. Anonymkode: c7d50...399 4
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2022 #12 Skrevet 4. oktober 2022 Embla Othea skrev (1 time siden): I-landsproblem. Leste du innlegget? Hvorfor gidder du å kommentere i det hele tatt? Anonymkode: 50509...082
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2022 #13 Skrevet 4. oktober 2022 AnonymBruker skrev (45 minutter siden): Om dette er et stort problem for deg forstår du ikke hvor heldig du er. Du fremstår som en sutrete fjortis Anonymkode: d3e38...ca1 Les det fuckings hovedinnlegget. Dere er så tette. Jeg skrev selv jeg vet dette. Anonymkode: 50509...082 1
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2022 #14 Skrevet 4. oktober 2022 AnonymBruker skrev (2 timer siden): men dere må gjerne komme med «tenker du har et veldig fint liv om dette er ditt største problem» «blir nok bedre når du modnes» osv om dere gidder. Anonymkode: 50509...082 Du skriver jo selv i innlegget at folk kan gi slike tilbakemeldinger om de gidder. 😛 Anonymkode: 91dce...eb8 1
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2022 #15 Skrevet 4. oktober 2022 Dette minner meg om et uttrykk som endret livet mitt: "Your choice is between the pain of growth, or the pain of regret." Du må jobbe med å akseptere deg selv for den du er, og finne en måte å elske deg selv på uten å fóre denne misunnelsen og bitterheten. Du vil oppleve en helt ny verden på andre siden av den jobben! Dess raskere du begynner, dess raskere vil du nå målet ❤️ Anonymkode: d43b4...ed1 1 1
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2022 #16 Skrevet 4. oktober 2022 AnonymBruker skrev (51 minutter siden): Du skriver jo selv i innlegget at folk kan gi slike tilbakemeldinger om de gidder. 😛 Anonymkode: 91dce...eb8 Ja. Hadde bare vært en overraskelse om de faktisk klarte å la være. Men nei. Skulle ønske at det kom et veddemål på dette, og den som veddet på at noen absolutt måtte komme med sine politisk korrekte meninger ville vunnet penger. Det hadde vært sikker inntekt det! Anonymkode: 50509...082
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2022 #17 Skrevet 4. oktober 2022 Jeg ble mer gylden av å bo i sør-europa over en periode. Selv om det er noen år siden nå, så føler jeg at det fortsatt sitter i, -vet ikke med total sikkerhet, men jo, jeg ser det i speilet fortsatt, haha, ja nei, vet ikke. Anonymkode: e9a53...313
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2022 #18 Skrevet 4. oktober 2022 3 hours ago, AnonymBruker said: Jeg vet jeg kommer til å provosere nå, og at moralens voktere henger seg på. Men det er bortkastet tid for dere, men dere må gjerne komme med «tenker du har et veldig fint liv om dette er ditt største problem» «blir nok bedre når du modnes» osv om dere gidder. Jeg føler faktisk at det er tegn på dårlig helse og svakhet. Vi hvite virker mye mer dvaske. Anonymkode: 50509...082 1 hour ago, AnonymBruker said: Les det fuckings hovedinnlegget. Dere er så tette. Anonymkode: 50509...082 3 minutter siden, AnonymBruker said: Ja. Hadde bare vært en overraskelse om de faktisk klarte å la være. Men nei. Skulle ønske at det kom et veddemål på dette, og den som veddet på at noen absolutt måtte komme med sine politisk korrekte meninger ville vunnet penger. Det hadde vært sikker inntekt det! Anonymkode: 50509...082 Du valgte å gå inn på et diskusjonsforum, og starte en tråd der du fra første setning legger opp til nettopp diskusjon. Og når folk naturlig nok diskuterer svarer du aggressivt. Kanskje et diskusjonsforum ikke er riktig sted for deg og problemene dine? Jeg selv er såkalt hvit men med en gyllen tone, og jeg blir fort brun i sola. Men det betyr ikke at huden min er uten flekker eller synlige blodårer, og heller ikke er huden til mørkere mennesker nødvendigvis uten slikt. Det du kanskje egentlig ønsker deg, er en hud 100% fri for noen ujevnheter som helst, og dét er det ikke mange som har, uavhengig av etnisitet. Anonymkode: e5151...4aa 1
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2022 #19 Skrevet 4. oktober 2022 det er kanskje ikke så fint, men det er bedre enn å være mørkhudet. De som er det har nemlig helt andre og større problemer å slite med (diskriminering, hets, utestenging..) Anonymkode: a648e...b55
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2022 #20 Skrevet 4. oktober 2022 Akkurat det får du ikke gjort noe med. På samme måte som du ikke får gjort noe med høyden din (joda, jeg vet at noen operer seg høyere, men det er så sykt at det ikke teller). Det er altså ikke noe poeng i å hate hudfargen din. Du får ikke gjort noe med det! Du kan bruke selvbruning så klart, men det endrer jo ikke faktisk hudfargen din. Du får heller starte å sette pris på alle fordelene ved en hvit hud, for de er jammen ikke få! Anonymkode: 8f8dc...494
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå