AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2022 #61 Skrevet 6. oktober 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jeg har jobbet iver 20 år, siste stedet varte i 13 år. Da sa kroppen helt stopp og siden har jeg ikke jobbet. Går på AAP og det blir en grad av ufør etterhvert. Det er diagnoser som jeg ikke har tatt på alvor over flere år, jeg trudde ikke det feilet meg noe som helst. Etterhvert måtte jeg til lege og fikk beskjed om å kaste inn håndkle. Mye stress, turnus, mange krevende situasjoner som krevde årvåkenhet konstant på jobb. Krevende ledelse hvor den ene hånden ikke visste hva den andre gjorde. Masse beskjeder som fort kunne endre seg til timen etter. Jeg har absolutt ingen dårlig samvittighet for at det ender med ufør. Jeg kan for første gang slappe helt av i kroppen, noe som gjør meg godt. Dagene er lange og til tider kjedelige, men takker meg heller til det enn å forsøke meg ut i jobb igjen. Anonymkode: 8c4d2...fcb Har du noe krav fra NAV mens du går på AAP? Varierende har jeg hørt, noen hører lite fra NAV. Andre mye.. Anonymkode: 87dad...a59
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå