Linnie Skrevet 23. oktober 2002 #1 Del Skrevet 23. oktober 2002 Kjæresten min og jeg har vært sammen i 3 år i dag!!! Jippi!!! Og jeg er så glad og kjempeforlska... ENDA!!!! :D Gleder meg til å se han i dag!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Plutti Skrevet 23. oktober 2002 #2 Del Skrevet 23. oktober 2002 GRATULERER!!! Ha en flott dag og nyt kjærligheten! *3 år i februar vi* Klem Plutti Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 23. oktober 2002 #3 Del Skrevet 23. oktober 2002 gratulerer! gleder meg til det er min tur til å feire 3 år.. om ca 1 1/2 måned!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linnie Skrevet 23. oktober 2002 Forfatter #4 Del Skrevet 23. oktober 2002 Tuuusen takk!!! Blir helt rørt jeg... dere er så søøøøte!!!! :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kreps Skrevet 23. oktober 2002 #5 Del Skrevet 23. oktober 2002 GRATULERER Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elefantina Skrevet 23. oktober 2002 #6 Del Skrevet 23. oktober 2002 Grattis! Er det ikke en deilig følelse å være så forelska etter så "lang" tid? Kos dere med feiringen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 23. oktober 2002 #7 Del Skrevet 23. oktober 2002 Grattis!! Hold på forelskelsen - den er deilig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liljestine Skrevet 23. oktober 2002 #8 Del Skrevet 23. oktober 2002 Gratulerer med 3 års dag!!! :D Er det ikke herlig?? :D Samboeren min og jeg hadde 3 årsdag i slutten av august vi Kos dere i kveld :D Klem fra Stine Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linnie Skrevet 24. oktober 2002 Forfatter #9 Del Skrevet 24. oktober 2002 Tusen takk alle sammen!!! Dere er nå så søte da!! :D ... Hadde forresten en suuuper kveld...sukk... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs. B Skrevet 24. oktober 2002 #10 Del Skrevet 24. oktober 2002 Gratulerer så mye (på etterskudd)! Vi har 3 års dag idag, og da jeg kom på jobb idag morges stod en bukett med røde roser og et søtt kort og ventet på kontoret mitt.. *sukk* (Vi jobber på samme sted, så han må ha fikset dette i går ettermiddag). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå