AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2022 #1 Skrevet 4. oktober 2022 Jeg var hos legen. Legen mente at min tinnitus skyldtes ørevoks. Men da sykepleier skulle få det bort så var ørevoks borte. Jeg hadde nok klart å fått det ut selv med en skyllebalong og olivenolje. Men jeg har fortsatt tinnitus. Jeg har det på ett øre, og samme øre som jeg hadde det på for 6 år siden. Tror jeg aldri ble kvitt øresusen helt, men nå er den mer tydelig enn før. Jeg var den gang hos en øre-nese-hals spesialist. Men han ville ikke ta MR av hodet fordi det ikke var noen andre symptomer itillegg. Bør jeg gå til legen igjen å få forsøkt å få tatt MR eller undersøke dette videre? Eller er det mest sannsynlig ingenting leger kan gjøre mot dette? Anonymkode: 59586...6c9
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2022 #2 Skrevet 4. oktober 2022 Tinnitus får man ikke gjort noe med. Anonymkode: 4886a...0a9 4
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2022 #3 Skrevet 4. oktober 2022 Du kan snakke med legen igjen. Har du hørselstap? En jeg kjenner fikk tinnitus pga hørselstap på end øret ig begynte med høreapparat. Anonymkode: 13571...da8
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2022 #4 Skrevet 4. oktober 2022 24 minutter siden, AnonymBruker said: Tinnitus får man ikke gjort noe med. Anonymkode: 4886a...0a9 Det er det jeg frykter. Tror det er det samme som jeg har hatt i 6 år, bare at det er forsterket. Har bedre dager der jeg er bedre iblant. Anonymkode: 59586...6c9
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2022 #5 Skrevet 4. oktober 2022 18 minutter siden, AnonymBruker said: Du kan snakke med legen igjen. Har du hørselstap? En jeg kjenner fikk tinnitus pga hørselstap på end øret ig begynte med høreapparat. Anonymkode: 13571...da8 Jeg trodde at jeg hadde hørselstap. Men undersøkte det for 6 år siden. Ingen hørselstap, sa legen. Forsøkte å teste via tester på Internett. Der står det normal hørsel. Jeg føler selv at jeg hører dårlig, men ingen tester gir utslag på at jeg hører dårlig. Tinnitus forverret seg etter at jeg fikk med feil høy lyd i ene øret med musikk med ørepropp. Dette skjedde for noen måneder siden. Anonymkode: 59586...6c9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå