Gå til innhold

Vil ikke ta over syk svigermor’s malteser :(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det virker som at svigermoren din var noe bevisst om dårlig helse da hun fikk hunden, og det høres ikke ut som den har fått beste "oppdragelsen" heller om den ikke er stueren 2 år gammel! Det kan for meg virke ganske uansvarlig av henne, selv om det så klart er trist å miste sin hund. At du skal ta ansvar for det er veldig urimelig med mindre det er for maks noen måneder. Morgentur, tur rett etter jobb og på kveld; kennel i ferier, pass for alle helgeturer etc; mat, veterinær ++. Familiehunden vår gjennom 10 år ble adoptert bort da forelder ble syk (permanent), og det var aldri et tema å belaste barn/søsken etc med ansvaret. Kan ikke forestille meg å ville belaste slektninger med det selv.

Jeg synes det holder absolutt med at du ikke har lyst på hund, og om samboeren din ikke aksepterer det må han faktisk velge om han vil bo med deg eller hunden. Om det så skulle handle kun om hunden, har nok malteseren det best hos noen som vil ha den!

Anonymkode: f8a1b...0e6

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ts her, nå er annonsen lagt ut på finn då det var for beste for alle og hunden, på tirsdag skal en komme å se og bli kjent med hunden som virker veldig interessert og har en malteser selv :) 

Anonymkode: e7a45...b62

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 4.10.2022 den 21.00):

Måtte google, og det viser seg at jeg husker rett

https://www.hillspet.no/dog-care/dog-breeds/maltese

Anonymkode: 50ca8...626

Å, slutt med det der. Ingen hunder er helt allergifrie. 

Og TS har sagt hun reagerer på den. Jeg reagerer på puddel, som skal være «allergivennlig».

Ts vil ikke ha den heller. 

Anonymkode: db64d...6ff

• Liker 1
  • 1 måned senere...
Skrevet

Oppdatering som jeg skulle gi

Malteseren ble adoptert av denne mannen som har en malteser selv og ser ut som den trives veldig bra der og svigermor får bilder av den gang i blant :) 

Anonymkode: e7a45...b62

• Hjerte 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...