Knekt Skrevet 4. oktober 2022 #1 Skrevet 4. oktober 2022 Når jeg søker på instagram feks. #julepynt i nettleser, så er det 440000+ innlegg, men det kommer bare opp 9 toppinnlegg. Bruker man app på mobilen så kommer alle innleggene nedover. Har ikke app på stasjonær pc'en, men vil jo se mer enn de ni toppinnleggene. Anyone?
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2022 #2 Skrevet 4. oktober 2022 Det har ikke vært slik før. Jeg så det samme i går, men satser på at det er forbigående. Du kan jo eventuelt laste ned appen på Windows store - om det er en windows PC og se om du får opp alt da? Anonymkode: b4284...802
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2022 #3 Skrevet 4. oktober 2022 AnonymBruker skrev (33 minutter siden): Det har ikke vært slik før. Jeg så det samme i går, men satser på at det er forbigående. Du kan jo eventuelt laste ned appen på Windows store - om det er en windows PC og se om du får opp alt da? Anonymkode: b4284...802 Beklager, jeg skrev feil. Det er Mixrosoft store 😊 Anonymkode: b4284...802
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå