Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har lest at enkelte bruker EL testere som en slags graviditetstest. Jeg venter TR om 7 dager. Har en «sprengende» følelse i brystvortene som jeg aldri pleier å ha ellers, men ellers ingen andre symptomer. Tok en EL test på morgenen i dag og den var blenda hvit (i går var det en svak strek både morgen og kveld). Da kan jeg vel anta at jeg i hvertfall IKKE er gravid? For da hadde den vel vært positiv? Har ingen graviditetstester liggende.

Anonymkode: 7918c...6e0

Videoannonse
Annonse
Skrevet

El-testene slår stort sett ikke raskere ut på graviditet enn graviditetstest gjør. 

Det er nok for tidlig for deg uansett hvilken test du bruker, om du er gravid så er nok hcg-nivået for lavt til å slå ut på noe.

Står litt om det nederst på denne siden: https://www.syklus.info/graviditetstester/

Anonymkode: 14fcc...b43

• Liker 1
Skrevet

Ikke bruk el tester til dette. Noen får 2 streker helt frem til mens...noen har lite lh og noen har høyere lh i seg etter eggløsning. Så om du tar en lh test imorgen oh den har liten strek vil ikke dette vise graviditet.

Ja en eggløsning test vil bli skikkelig positive når du er gravid...men da vil du også få positive gravid test. Du er bare 7 dpo som er alt for tidlig å teste...vent til 10 dpo og utover og bruk gravid tester.

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...