Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

.... For en tid tilbake så opplever jeg noe som jeg personlig mener ikke er spesielt hyggelig. Jeg våkner på natten hvor jeg oppdager at typen min ligger å ser på meg og kaller meg *kallenavn* (legger ikke ut hvilke navn han sa). 
Jeg reagerte ikke så mye på det der og da, men når jeg våknet igjen på morgenen så begynte jeg å tenke og ble litt irritert over hva som hadde skjedd. Fordi jeg ikke en følelse på at det kallenavnet han sa hadde noe med eksen hans å gjøre. 
Det er kanskje litt smålig av meg å reagere på det, men jeg konfronterte han med det og han reagerte på en måte som ikke likte, akkurat som om han fikk litt panikk og ikke visste helt hva han skulle si for noe. 
Måten han reagerte på gjorde at jeg ikke visste helt hvordan jeg skulle respondere, jeg fikk en følelse på at han løy til meg om at han ikke visste hva jeg mente eller visste hvem det navnet var. 
I ettertid har jeg undersøkt litt diskre og fikk da rett angående magefølelsen min om at det kallenavnet hadde noe med eksen hans å gjøre. 
Jeg var litt "sinnsyk" kjæreste som fant brukernavnet til eksen på snapchat. Og hva finner jeg der? Jo, kallenavnet som typen min sa til meg midt på natta. 
Jeg har ikke sagt dette til han, da jeg egentlig ikke ønsker å lage en konflikt ut av det. Men jeg tenker en del på at han faktisk løy for meg. Det kan være at han løy for å skåne meg, men personlig hadde jeg nok satt litt mer pris på å få sannheten. 
Jeg vet ikke hvorfor han ikke sa det til meg. Jeg vet heller ikke om han fortsatt har noen underliggende følelser for eksen enda, eller om det bare var en drøm som han hadde. 
Men jeg skulle ønske at han faktisk fortalte meg sannheten. 

Burde jeg fortelle han at jeg vet sannheten? 

Anonymkode: 0446e...91e

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Høres ut som han har drømt, og man kan ikke styre drømmene sine. Kanskje han bare fikk panikk og ikke visste hva han skulle svare, og at han løy for å Skåne deg. 

Jeg drømmer ofte om mennesker, og det er så tilfeldig hvem jeg drømmer om, aner ikke om jeg sier navnet deres i søvne. Men drømmene har som regel ingen betydning. 

du får ta en prat med han og si at du synes det er ubehagelig at han kaller deg for eksens kallenavn, og at du fikk på følelsen av at han løy til deg.

• Liker 1
  • Nyttig 4
Skrevet

Kjipt, er nok noe underliggende følelser for eksen der enda men ikke nødvendigvis at han savner henne eller noe 

Anonymkode: 2da61...fb9

Skrevet
AnonymBruker skrev (13 timer siden):

.... For en tid tilbake så opplever jeg noe som jeg personlig mener ikke er spesielt hyggelig. Jeg våkner på natten hvor jeg oppdager at typen min ligger å ser på meg og kaller meg *kallenavn* (legger ikke ut hvilke navn han sa). 
Jeg reagerte ikke så mye på det der og da, men når jeg våknet igjen på morgenen så begynte jeg å tenke og ble litt irritert over hva som hadde skjedd. Fordi jeg ikke en følelse på at det kallenavnet han sa hadde noe med eksen hans å gjøre. 
Det er kanskje litt smålig av meg å reagere på det, men jeg konfronterte han med det og han reagerte på en måte som ikke likte, akkurat som om han fikk litt panikk og ikke visste helt hva han skulle si for noe. 
Måten han reagerte på gjorde at jeg ikke visste helt hvordan jeg skulle respondere, jeg fikk en følelse på at han løy til meg om at han ikke visste hva jeg mente eller visste hvem det navnet var. 
I ettertid har jeg undersøkt litt diskre og fikk da rett angående magefølelsen min om at det kallenavnet hadde noe med eksen hans å gjøre. 
Jeg var litt "sinnsyk" kjæreste som fant brukernavnet til eksen på snapchat. Og hva finner jeg der? Jo, kallenavnet som typen min sa til meg midt på natta. 
Jeg har ikke sagt dette til han, da jeg egentlig ikke ønsker å lage en konflikt ut av det. Men jeg tenker en del på at han faktisk løy for meg. Det kan være at han løy for å skåne meg, men personlig hadde jeg nok satt litt mer pris på å få sannheten. 
Jeg vet ikke hvorfor han ikke sa det til meg. Jeg vet heller ikke om han fortsatt har noen underliggende følelser for eksen enda, eller om det bare var en drøm som han hadde. 
Men jeg skulle ønske at han faktisk fortalte meg sannheten. 

Burde jeg fortelle han at jeg vet sannheten? 

Drømmer oppstår når hjernen "rydder". Du har ingen kontroll over hva som skjer da, og som vi alle vet – de mest skrullete ting kan skje i en drøm.

Så det sier ikke i seg selv noe om hva han eventuelt føler for eksen sin.

Ville konfrontert ham med at han løy. Å juge er aldri OK, og du bør statuere at du forventer å ikke bli løyet til.

• Liker 1
Skrevet

Kanskje det er lurt at typen din fjerner x`n fra soMe?

• Liker 1
Skrevet
7 hours ago, ClausSaus said:

Drømmer oppstår når hjernen "rydder". Du har ingen kontroll over hva som skjer da, og som vi alle vet – de mest skrullete ting kan skje i en drøm.

Så det sier ikke i seg selv noe om hva han eventuelt føler for eksen sin.

Ville konfrontert ham med at han løy. Å juge er aldri OK, og du bør statuere at du forventer å ikke bli løyet til.

Det er noe med det. Dette er litt av grunnen til at jeg ikke har konfrontert han fordi jeg vil ikke virke smålig over noe han sa i søvne. 
Men samtidig så er det nok lurt å gjøre det også. For å sitere det siste du skriver her " Å juge er aldri OK, og du bør statuere at du forventer å ikke bli løyet til." 

• Liker 1
Skrevet

Jeg kalte nye kjæresten for navnet til eksen min i blendende dagslys, og han har gjort det samme.

Det går nok bra, la det ligge, også den hvite løgnen han kom med.

Anonymkode: 8053e...d7f

• Liker 1
  • Nyttig 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...