AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2022 #1 Skrevet 4. oktober 2022 Håpløst med damer som viser interesse i forbindelse med drikking, men så må de drøye det så lenge at de enten er for trøtte og/eller fulle til at det skjer noe. Nettopp kommet hjem fra en dame som har gnålt så mye om at vi skal ha sex, så mye at det begynte å litt slitsomt, men når klokka har passert 4 og hun i tillegg drakk for mye, så blir det fort til at det ikke blir noe av. Hva med å korte ned tida man drikker og sørge for at man kommer seg i seng før det blir for seint? Hun er fortsatt interessert, og snakker om å gjøre det senere, men nå ble det bare altfor seint. Skjer egentlig stadig vekk at damer drikker for mye eller skal være ute på byen til nærmere stengetid, men da skjer det jo ingenting selv om de i utgangspunktet var interessert, snakker om senere isteden osv. Anonymkode: f550f...a8e
tøydokka Skrevet 4. oktober 2022 #2 Skrevet 4. oktober 2022 Hva med å sjekke opp damer som ikke er på byen og som er edru? Synes det hadde vært helt rått om en mann våget å sjekke meg opp på butikken eller på trening, på parkeringsplassen fremfor en tragisk desperat full fyr på byen. Det hadde virkelig gjort dagen min bedre og det er større sannsynlighet for at jeg ville blitt med deg på en date enn om du var en "tindermann" 5 4
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2022 #3 Skrevet 4. oktober 2022 Sex med halvt bevisstløse som ikke kjenner noen ting er sikkert «in» for tiden. Foretrekker edru sex partnere. Anonymkode: 78518...7c5 4
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2022 #4 Skrevet 4. oktober 2022 Har det slått deg at de kanskje gjør det bevisst? for å sjekke om du er interessert nok til å invitere dem på en skikkelig date i edru tilstand før de vil ha sex med deg? Inviter dem ut på date i edru tilstand, og hvis interessen fortsatt er der, inviter dem deretter hjem til deg på middag. Vart dem opp, men begrens alkoholinntaket da, så skal du se du får napp. Anonymkode: 46b2a...412 6 1
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2022 #5 Skrevet 4. oktober 2022 Hva med å manne deg opp å sjekke og avtale med damer edru på dagtid istedet? Eller er det bare i flatfylla du satser på å få "samtykke"? Anonymkode: 0d5d6...4e9 2 4
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2022 #6 Skrevet 4. oktober 2022 tøydokka skrev (20 timer siden): Hva med å sjekke opp damer som ikke er på byen og som er edru? Synes det hadde vært helt rått om en mann våget å sjekke meg opp på butikken eller på trening, på parkeringsplassen fremfor en tragisk desperat full fyr på byen. Det hadde virkelig gjort dagen min bedre og det er større sannsynlighet for at jeg ville blitt med deg på en date enn om du var en "tindermann" Jeg pleier ikke å sjekke opp damer generelt, det er disse fulle/trøtte damene som tar initiativet, gjerne lenge før de er fulle/trøtte. Å sjekke opp damer uten alkohol inne i bildet fungerer dårlig i Norge. Mulig at jeg vil gjøre noen forsøk om damer blir åpne for det, men det kan være mange år fram i tid mtp hvordan det er nå. Litt off topic denne problemstillingen. Anonymkode: f550f...a8e 1
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2022 #7 Skrevet 4. oktober 2022 AnonymBruker skrev (18 timer siden): Har det slått deg at de kanskje gjør det bevisst? for å sjekke om du er interessert nok til å invitere dem på en skikkelig date i edru tilstand før de vil ha sex med deg? Inviter dem ut på date i edru tilstand, og hvis interessen fortsatt er der, inviter dem deretter hjem til deg på middag. Vart dem opp, men begrens alkoholinntaket da, så skal du se du får napp. Anonymkode: 46b2a...412 Har dating vært et tema? Nei, jeg tviler på at det er bevisst. De vil, men planlegger for dårlig og så er det plutselig for seint. Anonymkode: f550f...a8e
tøydokka Skrevet 5. oktober 2022 #8 Skrevet 5. oktober 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg pleier ikke å sjekke opp damer generelt, det er disse fulle/trøtte damene som tar initiativet, gjerne lenge før de er fulle/trøtte. Å sjekke opp damer uten alkohol inne i bildet fungerer dårlig i Norge. Mulig at jeg vil gjøre noen forsøk om damer blir åpne for det, men det kan være mange år fram i tid mtp hvordan det er nå. Litt off topic denne problemstillingen. Anonymkode: f550f...a8e Jo, det fungerer veldig fint å sjekke opp damer som er edru. Men du kan ikke bruke samme fremgangsmåte som full desperat mann på byen kl 2. 5 2
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2022 #9 Skrevet 5. oktober 2022 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Jeg pleier ikke å sjekke opp damer generelt, det er disse fulle/trøtte damene som tar initiativet, gjerne lenge før de er fulle/trøtte. Å sjekke opp damer uten alkohol inne i bildet fungerer dårlig i Norge. Mulig at jeg vil gjøre noen forsøk om damer blir åpne for det, men det kan være mange år fram i tid mtp hvordan det er nå. Litt off topic denne problemstillingen. Anonymkode: f550f...a8e Ja men herregud da mann. De har tatt initativ, men det blir ikke sex, da er det jo fritt fram for deg å følge opp i etterkant, og invitere ut på date hvis du er interessert. Jeg antar at du klarer å få ut av dem hva de heter? Må si jeg begynner å bli bekymret for hvor hjelpesløs genrasjonen med unge voksne menn nå er blitt... Ikke rart det blir flere og flere single menn. Anonymkode: 46b2a...412 4
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2022 #10 Skrevet 5. oktober 2022 tøydokka skrev (9 timer siden): Jo, det fungerer veldig fint å sjekke opp damer som er edru. Men du kan ikke bruke samme fremgangsmåte som full desperat mann på byen kl 2. Det fungerer dårlig for de fleste dessverre, så jeg kommer neppe til å starte med det før en holdningsendring hos damene. Anonymkode: f550f...a8e
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2022 #11 Skrevet 5. oktober 2022 tøydokka skrev (På 4.10.2022 den 5.02): Synes det hadde vært helt rått om en mann våget å sjekke meg opp på butikken eller på trening, på parkeringsplassen 90% av kvinner mellom 18 og 35 er nok helt uenige med deg i den påstanden. Anonymkode: b8832...dcf 2
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2022 #12 Skrevet 5. oktober 2022 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Det fungerer dårlig for de fleste dessverre, så jeg kommer neppe til å starte med det før en holdningsendring hos damene. Anonymkode: f550f...a8e Jaja, du har skapt deg noen kunstige hindre her, når du i stedet burde se på hvilken måte du tilnærmer deg kvinner på. Anonymkode: 9a31c...98a 1
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2022 #13 Skrevet 5. oktober 2022 Ikke vær trist. fyllesex er jo ræva og helt uinteressant uansett. Anonymkode: cae90...4f8 1
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2022 #14 Skrevet 5. oktober 2022 On 10/4/2022 at 5:02 AM, tøydokka said: Hva med å sjekke opp damer som ikke er på byen og som er edru? Synes det hadde vært helt rått om en mann våget å sjekke meg opp på butikken eller på trening, på parkeringsplassen fremfor en tragisk desperat full fyr på byen. Det hadde virkelig gjort dagen min bedre og det er større sannsynlighet for at jeg ville blitt med deg på en date enn om du var en "tindermann" ja da blir man kalt pervers. Anonymkode: 3f36c...fbb
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2022 #15 Skrevet 5. oktober 2022 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): ja da blir man kalt pervers. Anonymkode: 3f36c...fbb Går du med kuken ute, i sånne situasjoner? Anonymkode: 9a31c...98a 1
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2022 #16 Skrevet 5. oktober 2022 Har hatt det akkurat sånn jeg også. Bare at det har vært menn som inviterer til sex, bruker timesvis på å prate tull og drikke øl, og så blir det morgen før det skjer noe mer… Gjeeeesp… K46 Anonymkode: 7fa49...c24
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2022 #17 Skrevet 6. oktober 2022 AnonymBruker skrev (14 timer siden): 90% av kvinner mellom 18 og 35 er nok helt uenige med deg i den påstanden. Anonymkode: b8832...dcf Jepp AnonymBruker skrev (9 timer siden): Ikke vær trist. fyllesex er jo ræva og helt uinteressant uansett. Anonymkode: cae90...4f8 Ikke nødvendigvis AnonymBruker skrev (6 timer siden): Har hatt det akkurat sånn jeg også. Bare at det har vært menn som inviterer til sex, bruker timesvis på å prate tull og drikke øl, og så blir det morgen før det skjer noe mer… Gjeeeesp… K46 Anonymkode: 7fa49...c24 Godt mulig at menn kan planlegge like dårlig. Jeg vet naturligvis ikke stort om det som mann. Anonymkode: f550f...a8e
AnonymBruker Skrevet 12. november 2022 #18 Skrevet 12. november 2022 Gøy, samme skjedde i går. Jeg var ute med en dame i går som har vist interesse i en ukes tid, på hennes initiativ, og hun ble naturligvis veldig trøtt til slutt, som er så typisk damer. Hun hadde vært oppe siden 5-6 tiden om morgenen, så det er ikke så rart at hun var ganske trøtt i 2-3 tiden, ikke så lenge før stengetid. Som jeg sa til henne er det best å ta en powernap før man drar ut på byen, i hvert fall for meg. Hun dro bare hjem, men mulig at det ville endt med at jeg ble med henne om hun ikke var så trøtt. Litt flørting om nakenhet på Messenger da jeg dro hjemover, hun som tok kontakt igjen, så det virker absolutt som at det er en viss interesse der. Anonymkode: f550f...a8e
klarinetta Skrevet 12. november 2022 #19 Skrevet 12. november 2022 Mens med mannfolk er det ofte omvendt, de tar hva som helst når det nærmer seg stengetid.
klarinetta Skrevet 12. november 2022 #20 Skrevet 12. november 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Gøy, samme skjedde i går. Jeg var ute med en dame i går som har vist interesse i en ukes tid, på hennes initiativ, og hun ble naturligvis veldig trøtt til slutt, som er så typisk damer. Hun hadde vært oppe siden 5-6 tiden om morgenen, så det er ikke så rart at hun var ganske trøtt i 2-3 tiden, ikke så lenge før stengetid. Som jeg sa til henne er det best å ta en powernap før man drar ut på byen, i hvert fall for meg. Hun dro bare hjem, men mulig at det ville endt med at jeg ble med henne om hun ikke var så trøtt. Litt flørting om nakenhet på Messenger da jeg dro hjemover, hun som tok kontakt igjen, så det virker absolutt som at det er en viss interesse der. Anonymkode: f550f...a8e Om damer er for lette å få, er dét galt også, skjønner du. Vanskelig å gjør alle fornøyd. Men sier hun nei er hun hvertfall ærlig, mens mannfolk gjerne stiller opp med uærlige hensikter så de sikrer seg sex. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå