Gå til innhold

Noen som har erfaring som nestkommanderende i butikk?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei. Har fått tilbud om jobb som nk i rema 1000. Jobber nå et annet sted der jeg trives ganske greit, men lønnen på rema var en god del bedre med bonusordning. Har jobbet der før og elsket kollegaene og jobben min, men sjefen kunne være ganske kjip. Spesielt mot de andre kollegaene.

Uansett, jeg er livredd for å ta feil valg, så vil bare høre litt om erfaringene folk har.

Anonymkode: 8c864...98b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis årsaken til at du sluttet der forrige gang ligger i selve bedriften, og det ikke er gjort noe med, så ville jeg styrt unna. 

Om det er samme, kjipe sjef, så må du vurdere hvor mye det vil påvirke deg? 

Generelt er jeg tilhenger av å prøve, og heller angre. Du vil jo kunne finne en annen jobb om det ikke er noe for deg. 

Men kaller de det virkelig nestkommanderende? Trodde det var forbeholdt militæret jeg. 🙂

Anonymkode: c9cf1...354

Skrevet

Nestkommanderende? Skrivefeil, eller er det en reell stilling? Aldri hørt om i butikkbransjen, så nei ingen erfaring . 

Anonymkode: d360e...ca7

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Nestkommanderende? Skrivefeil, eller er det en reell stilling? Aldri hørt om i butikkbransjen, så nei ingen erfaring . 

Anonymkode: d360e...ca7

Er slik stillingen er utlyst og det som er skrevet til meg på melding. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Er slik stillingen er utlyst og det som er skrevet til meg på melding. 

Hadde aldri verden villet jobbe på et sted hvor slike begreper ble brukt. Man kommanderer ikke på en arbeidsplass, men drar lasset sammen. Lederen leder de ansatte - ikke kommanderer til noe som helst. Styr unna!

Anonymkode: 243e0...349

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (23 minutter siden):

Hadde aldri verden villet jobbe på et sted hvor slike begreper ble brukt. Man kommanderer ikke på en arbeidsplass, men drar lasset sammen. Lederen leder de ansatte - ikke kommanderer til noe som helst. Styr unna!

Anonymkode: 243e0...349

Det er heldigvis ikke alle som er et skjørt aspeløv slik som deg 🙃

Anonymkode: bce5f...bed

• Nyttig 1
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker said:

Det er heldigvis ikke alle som er et skjørt aspeløv slik som deg 🙃

Anonymkode: bce5f...bed

Det handler ikke om å være skjør, men om effekten av en ordbruk som er knyttet til de spesielle strukturene i militære eller politi. Skal man kanskje være konsekvent og kalle streikende arbeidere for desertører?

Anonymkode: 12f24...e53

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...