Gå til innhold

Meldinger på Messenger som blir borte

Kniv & gaffel

Anbefalte innlegg

Jeg har opplevd to ganger ganske nylig at meldinger på Messenger forsvinner. Den første gangen var på søndag litt over ei uke siden. Da var det ei venninne som sendte meldinger til meg. Andre gangen var i går ettermiddag, da var det jeg som sendte melding til en kamerat. 

Det er bare disse siste meldingene som er borte. Resten av meldingene til de to personene er der. 

Et det noen som har noen forklaring på hva som har skjedd? 

Endret av Kniv & gaffel
Litt mer presisering om tidspunkt
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Aner ikke hvorfor det skjer, men har opplevd det samme. I begge tilfellene var meldingene på messenger borte når jeg sjekket på mobilen, men fremdeles der når jeg sjekket p PC.

Anonymkode: 00e8c...cf7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (15 timer siden):

I begge tilfellene var meldingene på messenger borte når jeg sjekket på mobilen, men fremdeles der når jeg sjekket p PC.

Takk for svar! Gikk inn på Messenger via Facebook på PC, og ser at der er meldingene fortsatt synlige. Merkelige greier... :klo:

Ser også at meldinger til én person til er blitt borte i mobilappen. De ble sendt i går ettermiddag, omtrent på samme tid som den jeg sendte til kameraten.

Mulig det har vært en oppdatering av appen som har laget krøll? Da jeg gikk inn på Messenger i går ettermiddag fikk jeg først opp følgende tekst på mobilskjermen "finner ikke appen". Da jeg prøvde igjen, tok det litt tid før jeg kom inn. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hos meg dukker alt opp igjen hvis jeg søker etter et ord i samtalen som de savnede meldingene inneholder, da blir de funnet i søk og når jeg trykker på de så kommer alt tilbake. Men det skjer hos meg også og er litt slitsomt for  det skjer også med meldinger jeg ikke har sett enda

Anonymkode: 0471e...f12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (25 minutter siden):

Hos meg dukker alt opp igjen hvis jeg søker etter et ord i samtalen som de savnede meldingene inneholder, da blir de funnet i søk og når jeg trykker på de så kommer alt tilbake. 

Hvis jeg søker og meldingene dukker opp igjen hos meg, vet du om de også blir synlige hos mottageren? 

En av de forsvunnede meldingene står fortsatt som ulest da jeg sjekket via PCen. Jeg regner derfor med at den heller ikke er synlig hos mottageren. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kniv & gaffel skrev (1 minutt siden):

Hvis jeg søker og meldingene dukker opp igjen hos meg, vet du om de også blir synlige hos mottageren? 

En av de forsvunnede meldingene står fortsatt som ulest da jeg sjekket via PCen. Jeg regner derfor med at den heller ikke er synlig hos mottageren. 

Jeg spør folk om meldingene savnes hos dem, men de har alt, det er bare forsvunnet hos meg. Så hvis de står som ulest, har kanskje dette rammet dem og

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...