AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2022 #1 Skrevet 3. oktober 2022 Hei! Har en god venn jeg har kjent en stund og son jeg etterhvert har utviklet følelser for. Siden vi nå er mange mil fra hverandre valgte jeg nylig å legge alt på bordet og skrev en utrolig fin(om jeg skal si det selv) epost. Jeg har mailtrack og selv om eposten ble sendt for to dager siden, ble den ikke lest før i dag. I dag er den lest tre ganger. Jeg åpnet for, i eposten, at det er ok om han one svarer. Jeg tenker at ingen respons også er en respons og jeg ønsker heller det enn at han sier nei takk svart på hvitt. Da blir jeg nok veldig lei meg. Må sitter jeg her og lurer da. Han har lest den tre ganger i dag... Er det positivt? Og når, dersom han skal svare, bør jeg forvente svar? Hvor lenge ville du ventet før du konkluderte med at vedkommende ikke var interessert? Hva er vanlig? Jeg tenker at han må jo få litt tid til å fordøye alt hvertfall..? Innspill? Anonymkode: cd96b...897 1 1
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2022 #2 Skrevet 3. oktober 2022 Mail? hvor gammel er du a, 87? Anonymkode: 758ef...5ab 8 1
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2022 #3 Skrevet 3. oktober 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Mail? hvor gammel er du a, 87? Anonymkode: 758ef...5ab Veldig hyggelig svart av deg. Jeg er snart 50 faktisk og fordi vedkommende er på andre siden av klode uten spes god mobildekning, ble det epost. Hva var alternativet syns du? Snap? Hvor gammel er du? 15? Hadde vært fint om du svarte på det jeg lurte på og ikke komme med slike irrelevante oppgulp. Anonymkode: cd96b...897 19 2 13
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2022 #4 Skrevet 3. oktober 2022 Altså hadde han vært intr hadde han svart med engang! Han ville ikke latt muligheten gå fra seg. Så her har du nok allerede fått svaret ditt.. he’s just not that into you… Anonymkode: b40a1...ca7 3 4
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2022 #5 Skrevet 3. oktober 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Altså hadde han vært intr hadde han svart med engang! Han ville ikke latt muligheten gå fra seg. Så her har du nok allerede fått svaret ditt.. he’s just not that into you… Anonymkode: b40a1...ca7 Såpass altså? Etter 1 dag? OK... Jeg ville nok selv ha tenkt noen dager, for å fordøye... Men kanskje du har rett 😔 Anonymkode: cd96b...897 1
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2022 #6 Skrevet 3. oktober 2022 Det kommer litt an på hva du har skrevet tenker jeg. Vist det er store voldsomme ting/ følelser så går det vel kanskje et par dager vil jeg tro å fordøye det hele. Dersom det er helt vanlige type ting så burde du fått svar i dag egentlig. Anonymkode: b828f...dc7 3
nordlending Skrevet 3. oktober 2022 #7 Skrevet 3. oktober 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Såpass altså? Etter 1 dag? OK... Jeg ville nok selv ha tenkt noen dager, for å fordøye... Men kanskje du har rett 😔 Anonymkode: cd96b...897 Tja, hvis han er på andre siden av kloden ville jeg avventet litt med å slå det helt fra meg (spesielt om han er på jobb). Det kan være så enkelt som at interessen ikke er der, men det kan også være at han vil svare skikkelig. Tenker det spørs litt på hva som er skrevet også, alt er jo ikke enkle ja/nei-spørsmål 😊 4 4
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2022 #8 Skrevet 3. oktober 2022 Mailtrack? Stalker much? Han har lest mailen tre ganger, og ends ikke respondert. Kan være han må tenke seg om før han formidler et svar, eller han leser det gang på gang fordi han ikke skjønner hva du egentlig skriver. Anonymkode: 46478...cb5 8
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2022 #9 Skrevet 3. oktober 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Mailtrack? Stalker much? Han har lest mailen tre ganger, og ends ikke respondert. Kan være han må tenke seg om før han formidler et svar, eller han leser det gang på gang fordi han ikke skjønner hva du egentlig skriver. Anonymkode: 46478...cb5 Ikke stalker. Hatt mailtrack i årevis, jobbrelatert, og glemmer skru den av stadig vekk. Han er typen til å tenke seg om Veldig reflektert og vil nok bruke tid,slik jeg kjenner han. . Det jeg skriver kan ikke misforstås men det er ganske mye å ta innover seg tror jeg. Anonymkode: cd96b...897 3
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2022 #10 Skrevet 3. oktober 2022 Er det lenge siden sist dere møttes, og hvordan var stemningen da? Anonymkode: c1a8c...198 3
makkapakka Skrevet 3. oktober 2022 #11 Skrevet 3. oktober 2022 Går det an å se hvor mange ganger mailen er blitt lest? Uansett han hadde vel ringt eller svart med engang hvis han var på samme gir som deg, ellers ringer han vel rundt til kompiser og lurer på hva han skal gjøre. 2
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2022 #12 Skrevet 3. oktober 2022 En ukes tid hadde nok jeg trengt på å summe meg og få skrevet et ordentlig svar både hvis det var positivt eller negativt. Men hvordan kan du se hvor mange ganger han har lest mailen? Anonymkode: e40ee...f00 5
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2022 #13 Skrevet 3. oktober 2022 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): En ukes tid hadde nok jeg trengt på å summe meg og få skrevet et ordentlig svar både hvis det var positivt eller negativt. Men hvordan kan du se hvor mange ganger han har lest mailen? Anonymkode: e40ee...f00 Kom igjen 'a, hun skriver det jo i åpningsinnlegget... https://mailtrack.io/en/ Anonymkode: a7163...93f 3
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2022 #14 Skrevet 3. oktober 2022 AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Er det lenge siden sist dere møttes, og hvordan var stemningen da? Anonymkode: c1a8c...198 Alltid god stemning og flørtete blikkontakt.... Vi møttes sist for tre uker siden, rett før han dro. Anonymkode: cd96b...897 1
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2022 #15 Skrevet 3. oktober 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Kom igjen 'a, hun skriver det jo i åpningsinnlegget... https://mailtrack.io/en/ Anonymkode: a7163...93f Hvordan er ikke det være brudd på personvernloven? må mottaker også ha programvaren og samtykket til deling av info da? Anonymkode: e40ee...f00 4
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2022 #16 Skrevet 3. oktober 2022 Jeg hadde brukt noen dager dersom jeg følte det samme, kortere tid dersom jeg ikke gjorde det. Dere som svarer at han ville ha respondert med det samme dersom han var interessert, har nok neppe opplevd denne typen interesse. Anonymkode: a30b9...7d5 5 1 1
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2022 #17 Skrevet 3. oktober 2022 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): En ukes tid hadde nok jeg trengt på å summe meg og få skrevet et ordentlig svar både hvis det var positivt eller negativt. Men hvordan kan du se hvor mange ganger han har lest mailen? Anonymkode: e40ee...f00 Jeg også, jeg vil definitivt trengt tid, uansett om det var superpositivt. Og jeg liker jo skikkelige svar. Man trenger ikke rushe med svar, er det kjærlighet så tåler den å vente litt. Forøvrig kan jeg ikke se hvor ofte den er lest, sånn bokstavelig talt men jeg kan se hvor ofte den er åpnet. Anonymkode: cd96b...897 4
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2022 #18 Skrevet 3. oktober 2022 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Jeg hadde brukt noen dager dersom jeg følte det samme, kortere tid dersom jeg ikke gjorde det. Dere som svarer at han ville ha respondert med det samme dersom han var interessert, har nok neppe opplevd denne typen interesse. Anonymkode: a30b9...7d5 Takk for denne. Det ga meg håp. Og jeg er som deg, ville brukt mye lenger tid om jeg var interessert. Var jeg ikke interessert hadde det vært relativt greit å svare kort og høflig tilbake... Anonymkode: cd96b...897 1
MinniMusa Skrevet 3. oktober 2022 #19 Skrevet 3. oktober 2022 Jeg ble i alla fall skikkelig nyskjerrig! 😅🤞 Ville også ha trengt tid tror jeg, uansett svar. Håper du oppdaterer oss😇 1
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2022 #20 Skrevet 3. oktober 2022 Jeg tenker at han lurer på hvordan han skal formulere svaret, og at han i den forbindelse leser mailen din flere ganger. Jeg tenker også at han ikke hadde giddet å lese mailen flere ganger om han ikke hadde vært liiiiitt interessert 😀 Så krysser fingrene for positivt svar ❤️ Anonymkode: 00a14...b08 1 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå