AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2022 #1 Skrevet 3. oktober 2022 Æææh! Jeg blir sprø av disse amme bh’ene! Synes de er trange og vonde, har tilogmed vært på change og kjøpt riktig størrelse til tusenvis av kroner, men det er fortsatt ubehagelig på natten. Samtidig føler jeg at jeg må ha bh om natten både pga melkesøl, men også fordi brystvortene mine er så ømme at jeg må ha noe beskyttelse utenpå de. Hva gjør dere andre? Blir brystvortene «herdet» etterhvert, eller er de ømme hele ammeperioden? Bruker dere bh på natten? Anonymkode: 80d0d...b1b
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2022 #3 Skrevet 3. oktober 2022 Bruk trenings/yoga amme-bh? Kanskje opp en størrelse så det er mer behagelig. Anonymkode: 5f704...e78
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2022 #4 Skrevet 3. oktober 2022 Bruker ammesinglet fra Kappahl på natta. Litt upraktisk ift ammeinnlegg som flytter på seg, men kjøpt to ulike myke amme-bher ment for natt, som ikke holder noe på plass 🙈 Anonymkode: f93a9...1ac
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2022 #5 Skrevet 3. oktober 2022 Brukes treningstopp. Sitter passe godt og er mye mer behagelig. Har flere, så ikke så farlig om det lekker litt. Viktigere å sove godt 😊 Anonymkode: f8e37...aed 1
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2022 #6 Skrevet 3. oktober 2022 Bruker treningsbh/sømløs/vattert/uten spiler. Kjøper bh som ikke har utringning, kun som en topp slik at brystene ikke sklir ut når jeg snur meg 😅 har også kjøpt mange, så jeg bytter bare hver kveld eller bruker Medela sine ammeinnlegg om jeg bruker bh’en to netter. Anonymkode: eb947...13f 1
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2022 #7 Skrevet 3. oktober 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Bruker treningsbh/sømløs/vattert/uten spiler. Kjøper bh som ikke har utringning, kun som en topp slik at brystene ikke sklir ut når jeg snur meg 😅 har også kjøpt mange, så jeg bytter bare hver kveld eller bruker Medela sine ammeinnlegg om jeg bruker bh’en to netter. Anonymkode: eb947...13f Bruker de forresten i en større størrelse slik at den ikke strammer noen steder, og drar bare plagget over puppen når jeg ammer. Anonymkode: eb947...13f
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2022 #8 Skrevet 3. oktober 2022 Jeg har 75 J i Amme-BH fra Change. Men på natten bruker jeg amme bh-topper. Husker ikke om jeg kjøpte de på H&m, Kappahl eller Lindex men tror de har alle har varianter av det. Har ikke hekter bak, så er bare en topp som jeg drar over hodet. Gir lite støtte, men strammer heller ikke. Ammeinnlegg holder seg på plass og jeg slipper å fryse eller få vondt på brystvortene. Anonymkode: 14745...5a0
Anonym6789 Skrevet 4. oktober 2022 #9 Skrevet 4. oktober 2022 Jeg bruker noen sånne slappe "tøybher" uten noe særlig støtte om natten. Egentlig kun for å holde ammeinnlegg på plass, de er ikke akkurat fin 😅
Brimi Skrevet 4. oktober 2022 #10 Skrevet 4. oktober 2022 Bruker ikke bh om natten. Jeg har på meg ammegenser på høst/vinter og ammetopp på sommeren. Mest fordi vi samsover (hun ligger klin inntil meg) og dermed ikke får dyna på overkroppen.
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2022 #11 Skrevet 4. oktober 2022 Jeg brukte ammebh i ull med ullinnlegg. Mykt, behagelig og unngår brystbetennelse Anonymkode: 23029...b2d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå