Gjest Automagisk Skrevet 3. oktober 2022 #4 Skrevet 3. oktober 2022 Nei takk..Hadde blitt en kort date tror jeg ..
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2022 #5 Skrevet 3. oktober 2022 Dette er jo ripoff av Marilyn Monroes bursdagssang til John F Kennedy. På date, om det var min bursdag? Jeg måtte ha kjent henne litt og begynt å få følelser for henne. Hvis det var på første date ville det ha føltes merkelig. Anonymkode: 65c92...1fc
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2022 #6 Skrevet 4. oktober 2022 AnonymBruker skrev (11 timer siden): Som dette? Anonymkode: f3349...7db Ut av det blå ville jeg tenkt det var noe alvorlig galt et sted. Anonymkode: 3fffe...62a
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2022 #7 Skrevet 4. oktober 2022 Sissel Kyrkjebø hadde sikkert kommet unna med det, men vi andre hadde nok slitt… hehe 🤭 Anonymkode: c11f7...222
Akhenaton Skrevet 4. oktober 2022 #8 Skrevet 4. oktober 2022 Nei, det blir fort jævlig kleint. Uoppfordret synging er det vanligvis folk med dårlige sosiale antenner som står for. Tenker litt "autist minus de gode egenskapene" for å si det sånn. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå