Gå til innhold

Fraysexual

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har alltid lurt på hva som er galt med meg, fordi jeg ikke har lyst på partneren min lenger. Jeg har alltid vært klar over at det beste seksuelt er helt i starten av en relasjon, når man ikke kjenner hverandre ordentlig. Den eneste måten jeg har klart å ha god sex med partneren min de siste 6-7 årene har vært å ha rollespill hvor vi later som vi nettopp har møtt hverandre, eller jeg kan late som det uten at jeg sier noe til ham. Har følt meg skikkelig fucka pga det. Jeg kan ha veldig lyst til å ha sex med fremmede. Jeg fantaserer alltid om å ha sex med andre folk enn partneren min. Nå ble jeg nettopp klar over at det er et begrep - fraysexual. At man mister lyst jo nærmere emosjonelt bånd man har. 

Jeg husker at vi begynte å ha mindre sex ca 1 år etter at vi ble sammen. Nå har vi det nesten aldri lenger (han har også lite sexlyst, og ingen av oss tar initiativet lenger). Vi har vært sammen i 9 år nå.

Så jeg tenker jeg er fraysexual? Hva tror dere?

Han er riktignok den eneste kjæresten jeg har hatt, så kanskje ting kunne vært annerledes med noen andre? 

Anonymkode: 04dfa...55d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...