Gå til innhold

Hva vil dere si er en lav/høy bodycount for en 25 år gammel jente?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Vet om ei evig singel som syns er ganske attraktiv.

Tør ikke be hun med ut, virker som det er en ny hver helg, redd for å bli avvist. 

Vil si hun kanskje da har rundt 50 stk . Kanskje vært singel siste 8-10år. 

Anonymkode: c328c...fa2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Da jeg var 24 hadde jeg hatt 0 sexpartnere.. da jeg var 25 hadde jeg hatt 8 🤷‍♀️ nå er jeg 45, og har hatt 10.. det roer seg med åra 😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 3.10.2022 den 23.54):

Nei. Under 10 er ganske sært, opp mot 50 er ok. 

Spørs jo hvordan hun ser ut. Er det en attraktiv 25år har hun jo kunne valgt seg kvalitet så da er ikke høy bodycount så ille. Er det ei som er godt under middels så har hun jo tatt for seg når hun har kunnet få så da er kanskje høy bodycount litt mer tvilsomt. 

Anonymkode: 2ab66...3da

Under 10 er jo ikke sært. Har selv hatt kjæreste i 10 år, er 25 nå og vi har kun hatt sex med hverandre. Vi ble sammen i tiende klasse da vi var 15 år. Vil ikke si det er sært akkurat. 

Anonymkode: eceac...f65

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bodycouny høres ut som et begrep i treningsverden, så leste meg til at det betyr sexpartnere😂 hvorfor faen bruke et engelsk ubrukelig på dette???😅😂

Anonymkode: 780b9...2eb

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 3.10.2022 den 22.37):

Hvorfor kan du ikke bare skrive norsk, og spørre om antall sexpartnere? 

Anonymkode: 426ae...684

Du får flere svar når du legger inn engelske uttrykk. Flere vil mene noe om det da. Merkelig. Tenker snittalderen på de som svarer er lavere, kanskje det er målet også.

Anonymkode: cd2eb...cee

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvis du har 5 mer enn du har, så er det høyt.
Hvis du har 5 mindre enn du har, så er det lavt.

Hvis du har nøyaktig det du har, så er du akkurat passe.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 10/14/2022 at 10:03 PM, AnonymBruker said:

Under 10 er jo ikke sært. Har selv hatt kjæreste i 10 år, er 25 nå og vi har kun hatt sex med hverandre. Vi ble sammen i tiende klasse da vi var 15 år. Vil ikke si det er sært akkurat. 

Det er litt sært å bruke de beste årene av livet sitt på et forhold som ikke kommer til å vare. Disse årene får du ikke tilbake, og de er de beste årene av livet. Nå er de brukt opp uten grunn. 

At DU har valgt å gjøre noe betyr ikke at det ikke er sært eller ikke er unormalt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 14.10.2022 den 16.15):

Ut ifra meg selv å alle i min omgangskrets tror jeg alt under 10 er lite, 20-40 er det som er normalt.

Anonymkode: fe690...747

Ut fra tall som er blitt linket til tidligere er under 10 helt normalt og høyere mindre normalt. Om jeg ikke husker feil var vel medianen rundt 5, så om det åttedobbelte er normalt i egen omgangskrets spørs det hvor representativ denne er. 

Endret av herzeleid
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Det er litt sært å bruke de beste årene av livet sitt på et forhold som ikke kommer til å vare. Disse årene får du ikke tilbake, og de er de beste årene av livet. Nå er de brukt opp uten grunn. 

At DU har valgt å gjøre noe betyr ikke at det ikke er sært eller ikke er unormalt.

Tenk så fint å få bruke de (i følge deg) beste årene av livet med noen som elsker deg og velger deg på tross av alle alternativene, og så stifte familie med denne personen en har opplevd så mye fint med. Det høres i grunn så fjernt fra å ‘kaste bort’ tiden en kommer. 

Endret av herzeleid
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

SlemUlv skrev (På 3.10.2022 den 22.31):

Så lavt eller så høyt som personen selv føler er ok. 

Forandrer ikke følelser på seg fra stund til stund? I så fall, er ikke følelser dumt å baserer noe på?

Anonymkode: efcca...882

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (35 minutter siden):

Forandrer ikke følelser på seg fra stund til stund? I så fall, er ikke følelser dumt å baserer noe på?

Anonymkode: efcca...882

Nei. 

Om man selv syns at 25 sexpartnere er ok, så er det ok. 

Syns man selv 5 er for mye, så er det for mye. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 14.10.2022 den 22.03):

Eh jo, det er litt sært å møte «mannen i ditt liv» som 15-åring. 

Anonymkode: 3549a...27b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har hatt 5stk. Hatt samme sexpartner siden jeg var 19, er nå 27.. tror det kommer helt an på om man har vært i forhold og hvor langvarige de har vært. 

Anonymkode: 912b5...3f7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (22 timer siden):

Menn liker kyskhet. Ikke ei som ligger rundt. 

Anonymkode: 7bca2...2bb

Gud bedre, nei. Kyskhet er i de fleste kulturer mer enn bare fravær av å ligge rundt, men omfatter også å ikke begjære, bruke prevensjon, ha sex for annet enn forplantning og andre ting som høres forferdelig kjedelig ut.

Endret av Jdz
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 3.10.2022 den 22.00):

Hvor mye vil dere si er høyt? Og hvilket antall er lavt? Og hva vil normalt være?

Anonymkode: 42485...3d9

Who cares?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 3.10.2022 den 22.01):

Who caaaaares. Normalt er alt fra 0-200 

Anonymkode: 40ac1...5ea

Nei det er det ikke. Normalen for mennesker i faste forhold er rundt 10 stk. 200 stk er som damene som jobber i red light district og ikke noe menn ønsker i forhold. 

Anonymkode: e2d9c...a34

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...