Gå til innhold

Hva vil dere si er en lav/høy bodycount for en 25 år gammel jente?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

DominantHr skrev (2 minutter siden):

Det kommer an på om du tar deg betalt (les "sugar daddy") eller ikke. 

En sunn, ung norsk kvinne, med roser i kinn, på 25, low - 2, high 1- 0.

Les "prostituert" mener du vel.

Anonymkode: c6bfa...7ec

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (7 timer siden):

30 i en alder av bare 25 er rimelig mye, ja. Sikkert fortsatt ok som sexpartner, men kanskje ikke kjærestemateriale lenger. KJenner ikke så mange menn som går rundt og drømmer om å slå seg ned med en dame som har blitt pult av halve nabolaget, liksom. 

Anonymkode: 62d93...852

Si at hun har vært seksuelt aktiv siden hun var 16 år, og ikke har vært i forhold. Nå er hun 25 år. Det slår meg ikke som spesielt mye å ha rett i overkant av tre ulike sexpartnere på et år.

Hvis du som mann mener at det er uattraktivt at en kvinne har hatt flere sexpartnere, så får vi håpe at hun fanger opp denne dårlige holdningen og finner seg noen andre å være kjæreste med enn deg. Og så tar jeg selvfølgelig for gitt at du ser ned på en mann med samme antall sexpartnere også. For det er vel ikke fortsatt slik at menn premieres for et høyt antall sexpartnere, mens kvinner er «horer» hvis de gjør det samme?

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får helt bakoversveis av svarene her! Jeg er ingen nonne selv (eller kanskje i følge svarene her) og jeg er ikke gammel, men 20-50 normalt?! Bevares. Ja, 30 er mange, i min bok. 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det der er det ingen andre enn du selv som har noe med. Du står ikke til ansvar for noen andre enn deg selv.

AnonymBruker skrev (På 3.10.2022 den 23.54):

Nei. Under 10 er ganske sært, opp mot 50 er ok. 

Spørs jo hvordan hun ser ut. Er det en attraktiv 25år har hun jo kunne valgt seg kvalitet så da er ikke høy bodycount så ille. Er det ei som er godt under middels så har hun jo tatt for seg når hun har kunnet få så da er kanskje høy bodycount litt mer tvilsomt. 

Anonymkode: 2ab66...3da

Ikke si det da. Noen av oss har bare vært heldige og støtt på stødige partnere, da trenger man ikke lete opp stadig nye. Vi er ikke nødvendigvis sære av den grunn. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tripptrapp1 skrev (Akkurat nå):

Si at hun har vært seksuelt aktiv siden hun var 16 år, og ikke har vært i forhold. Nå er hun 25 år. Det slår meg ikke som spesielt mye å ha rett i overkant av tre ulike sexpartnere på et år.

Hvis du som mann mener at det er uattraktivt at en kvinne har hatt flere sexpartnere, så får vi håpe at hun fanger opp denne dårlige holdningen og finner seg noen andre å være kjæreste med enn deg. Og så tar jeg selvfølgelig for gitt at du ser ned på en mann med samme antall sexpartnere også. For det er vel ikke fortsatt slik at menn premieres for et høyt antall sexpartnere, mens kvinner er «horer» hvis de gjør det samme?

Det er like ekkelt om en mann har hatt et høyt antall partnere. Og uheldig mtp. kreftrisiko (HPV).

Anonymkode: f0f37...68f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (På 3.10.2022 den 23.54):

Nei. Under 10 er ganske sært, opp mot 50 er ok. 

Spørs jo hvordan hun ser ut. Er det en attraktiv 25år har hun jo kunne valgt seg kvalitet så da er ikke høy bodycount så ille. Er det ei som er godt under middels så har hun jo tatt for seg når hun har kunnet få så da er kanskje høy bodycount litt mer tvilsomt. 

Jeg syns det er ekkelt om dette er normalen, ikke rart at dere sitter igjen med supergonoré og hpv vaksine fordi dere sprer dere rundt så mye

Anonymkode: df77e...61f

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Over 7 er mange, under 3 er få.

Anonymkode: 2ad07...c70

…og DET er et meget smalt verdensbilde ;) 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 hours ago, Hippogriff said:

Det der er det ingen andre enn du selv som har noe med. Du står ikke til ansvar for noen andre enn deg selv.

Ikke si det da. Noen av oss har bare vært heldige og støtt på stødige partnere, da trenger man ikke lete opp stadig nye. Vi er ikke nødvendigvis sære av den grunn. 

Om du kun har hatt «stødige partnere» gjennom hele ungdomstiden og 20-årene så vil jeg ikke si det er spesielt normalt. Det tyder mer på at man har en form for bekreftelsesbehov.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Om du kun har hatt «stødige partnere» gjennom hele ungdomstiden og 20-årene så vil jeg ikke si det er spesielt normalt. Det tyder mer på at man har en form for bekreftelsesbehov.

Atte hæ? Man har et bekreftelsesbehov når man er heldig og treffer stødige menn som man gjerne ligger med over tid og dermed slipper å stadig lete opp nye?

Den skjønte jeg faktisk ikke. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvis du snakker med en mann som snakker/bryr seg om bodycount, snakker du med feil mann.

Ferdig snakka!

Anonymkode: b363b...4bb

• Liker 2
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 3.10.2022 den 22.37):

Hvorfor kan du ikke bare skrive norsk, og spørre om antall sexpartnere? 

Vet ikke om du vet hvor ironisk kommentaren din her fremstår?

du ber en bruker skrive norsk og kommer med et eksempel med et sammensatt ord med to ord det norske språk har importert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når jeg var 25 hadde jeg ligget med 6 stykk. Og jeg er relativt løs og kåt kvinne. Startet med sex som 16 åring og hadde hatt tre relativt lange kjæresteforhold ved 25. Likevel rakk jeg å pule 3 utenom. Rotet sikkert med 5 til. Minst. Det er 25 år siden nå. Så at noen har ligget med 10-30 stykk ved 25 høres helt skadelig ut for min del. 

Anonymkode: a9702...951

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...
Annonse

Ut ifra meg selv å alle i min omgangskrets tror jeg alt under 10 er lite, 20-40 er det som er normalt.

Anonymkode: fe690...747

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

camel skrev (10 minutter siden):

Nei, jeg hadde hatt langt flere når jeg var 25.

Når startet du og knulle? Tidlig?

Anonymkode: 42485...3d9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Ut ifra meg selv å alle i min omgangskrets tror jeg alt under 10 er lite, 20-40 er det som er normalt.

Og du er hvor gammel?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Og du er hvor gammel?

27 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...