Gå til innhold

Ungen min er så søt!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Veldig søt og fin og morsom! Festlig unge, lærer hele tiden noe nytt og nye ord nesten hver dag nå. Derfor blir jeg så lei meg over at jeg mistrives sånn til tider. Skulle ønske hun var en hund, så kunne jeg omplassert henne til noen som var flinkere og mer tålmodige enn meg :(

Anonymkode: 5509e...012

• Hjerte 4
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja det var dagens….. Sammenligne barn og hund!

Anonymkode: 8028a...440

Skrevet

Det hørtes leit ut å ha det sånn! Hvor gammel er barnet? Hvis det er snakk om en baby, kanskje du har fødselsdepresjon?

Anonymkode: 518fa...5e9

• Liker 1
Skrevet

Det er jo bare å adoptere henne bort. Mange ville stått i kø for en søt unge. Spesielt hvis hun i tillegg er etnisk norsk. 

Anonymkode: e1b93...492

Skrevet

Nah, slapp av. De er søte og skikkelig slitsomme i den alderen. Det blir bedre! En dag får du drukket opp kaffen før den er kald. 

Anonymkode: f6311...679

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Nah, slapp av. De er søte og skikkelig slitsomme i den alderen. Det blir bedre! En dag får du drukket opp kaffen før den er kald. 

Anonymkode: f6311...679

Det er så synd, for jeg føler vi kunne hatt det så fint :( Men det er så mye støy og dårlig humør. Og jeg klarer ikke å håndtere det rett.

Skrevet
AnonymBruker skrev (22 minutter siden):

Veldig søt og fin og morsom! Festlig unge, lærer hele tiden noe nytt og nye ord nesten hver dag nå. Derfor blir jeg så lei meg over at jeg mistrives sånn til tider. Skulle ønske hun var en hund, så kunne jeg omplassert henne til noen som var flinkere og mer tålmodige enn meg :(

Hahah prøv litt hardene neste gang. Dårligste trolling ever 

• Liker 1
Skrevet
Snuffa99 skrev (3 minutter siden):

Hahah prøv litt hardene neste gang. Dårligste trolling ever 

Det er faktisk noe jeg tenker jevnlig, når jeg er sliten og ikke klarer å være en god nok mor. Har du aldri tenkt at barnet ditt fortjener bedre enn deg?

• Hjerte 1
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Det er faktisk noe jeg tenker jevnlig, når jeg er sliten og ikke klarer å være en god nok mor. Har du aldri tenkt at barnet ditt fortjener bedre enn deg?

Nei, fordi jeg skapte det

Skrevet

Husk alt er perioder, det går over. Kanskje ikke alltid til noe lettere, men til noe annet. Jeg savner så tiden mitt barn var liten og søt 

Anonymkode: 58f2c...00a

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

Hun får det sikkert bedre hos noen andre foreldre

Anonymkode: e1b93...492

Skrevet

Sitter her med en baby, på 7 mnd og en storesøster på 4 år og angrer så sykt på nr 2. Hun på 4 sover hele natten, sovner etter 1 bok og 1 sang. I barnehagen hele dagen, trives, har venner i byggefeltet som hun springer hus til hus med. Sluttet med bleie når hun har 2,5 og på natt ett år senere.  Så måtte vi gå og skaffe en til baby, begynne helt på nytt med nattevåk, legging i evigheter, gråt, magevondt, bleier, mating. 

Barna mine er vakre og så sinnsykt søte begge to, men herregud sånn jeg angrer til tider. Ca 75% av tiden. 

Anonymkode: 44fae...f74

• Hjerte 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (16 minutter siden):

Sjansen for at hun blir plassert hos noen bedre enn deg er så minimal at det blir som å vinne i Lotto, mao ikke verdt å tenke på. 

Anonymkode: d4914...628

Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Sitter her med en baby, på 7 mnd og en storesøster på 4 år og angrer så sykt på nr 2. Hun på 4 sover hele natten, sovner etter 1 bok og 1 sang. I barnehagen hele dagen, trives, har venner i byggefeltet som hun springer hus til hus med. Sluttet med bleie når hun har 2,5 og på natt ett år senere.  Så måtte vi gå og skaffe en til baby, begynne helt på nytt med nattevåk, legging i evigheter, gråt, magevondt, bleier, mating. 

Barna mine er vakre og så sinnsykt søte begge to, men herregud sånn jeg angrer til tider. Ca 75% av tiden. 

Anonymkode: 44fae...f74

Det vil bli bedre ❤️ den første tiden med nr to var vanskelig, særlig når vi endelig trodde vi hadde forstått oss til ny rutine, kom det noe mer greier. Verste var de gangene jeg var alene med de, yngste hadde sovna og jeg endelig kunne få til litt lek med den eldste.. Så våknet baby og skuffet storesøster fordi jeg ikke kunne leke likevel.. 

Men snart så vil duppene bli mer rutinepreget, snart sitter ungen i vogna og spiser hjemmelaget vaffel mens du dytter eldste på huska, snart begynner å krabbe og blir mer menneske med personlighet. Kommer til å tåle mer og le sammen med storesøster. Før du vet ordet av det leker de sammen og etter hverandre. 

Jeg har ei på fem og en på halvannet år, så kjente meg litt igjen her med problemstillingen. Du må bare prøve å nyte de små øyeblikkene, selvom det kanskje er en kort en i løpet av en dag, se fremover og vær forberedt på stress. Pass på å få tid med din eldste og yngste hver for seg.. 

Lykke til ❤️

Anonymkode: 1de07...f9b

Skrevet

Angrer? På barn?  Hva med å bli voksen?

Anonymkode: 24ded...d47

• Liker 1
Skrevet
Snuffa99 skrev (22 minutter siden):

Nei, fordi jeg skapte det

Selv om man har sex og blir gravid OG føder ungen(e), så er det ikke en selvfølge at barnet har det best hos mor. Alle kan få barn.☝🏻

• Liker 2
Skrevet

min var også sykt søt og temmelig grei da han var baby, men herreguuud som jeg ikke savner den tiden.

nå er han ti og fortsatt ganske søt, men det er veeeldig mye koseligere å ha barn nå

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...