Gå til innhold

Har alle litt skjeve tenner/tannstilling eller....

Anbefalte innlegg

Skrevet

er noen så heldig å ha helt rette tenner som går helt rett og treffer tann til tann uten glippe osv?

Anonymkode: 252b4...084

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Noen er født med naturlig jevne tenner, men det er vel ikke så mange. Jeg har en venninne som flere ganger har fått komplimenter for tennene sine, og hun har aldri hatt regulering eller gjort noe annet for tannstillingen.

Men de fleste får vel rettet opp de mest markante avvikene i barne-/ungdomsskolealder.

Skrevet

Jeg har faktisk helt rette tenner uten feilbitt. Men det er noe som har skjedd i voksen alder, etter at visdomstennene kom og dyttet de andre. Så helt annerledes ut da jeg var tenåring 

Anonymkode: ce5cf...4c7

Skrevet

Jeg har helt rette tenner naturlig, ikke noe feilbitt. Pappa har fine, rette tenner også, og mormoren min hadde det samme. Min mor derimot har noe skjeve tenner i underkjeven tross regulering, og broren min har også litt skjeve tenner i underkjeven. Han har ikke hatt regulering. 

Anonymkode: 88e22...dcc

Skrevet

Jeg har helt rette tenner og bitt, fått mye skryt for fine tenner og smil.

Skrevet

Jeg har også rette tenner, av det andre ser iallefall. Men har en tann bak hjørnetenna som jeg endelig skal få fjerne nå på fredag. Aldri hatt skinner på tenna. 

Anonymkode: b2b0a...d52

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...