Gå til innhold

Faen.. Sugde en uten kondom

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg sugde en mann uten kondom og er nå livredd for å blitt smittet med noe. Bør jeg dra på olafiaklinikken å teste munnen eller hva gjør jeg nå? 

Og hvordan kan jeg ta opp kondom som tema til en annen gang når det bare er en blowjob eller foreplay med blowjob? For sex har jeg ikke problem med å si fra at vi må bruke kondom men føler det ikke er så vanlig under blowjob og at mange menn syns hele nytelsen og vitsen med bj blir borte da?

Anonymkode: 2edf1...bce

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

lite sannsynlig å bli smittet gjennom munn, da munnen ikke er særlig gjestfri plass for virus, likevel bør du aldri ha ubeskyttet sex med fremmede, gå og ta en test for å få fred i sjelen, jeg vet hva jeg snakker om, hvert der mange ganger, det spiser deg opp fra innsiden, men som sagt liten kjangs for smitte ved munnsex. Nå suger jeg og svelger bare menn jeg kjenner godt.Du må gjerne pm meg visst det er noe❤️

Endret av Jentegutt
  • Liker 1
Skrevet
Jentegutt skrev (1 time siden):

lite sannsynlig å bli smittet gjennom munn, da munnen ikke er særlig gjestfri plass for virus, likevel bør du aldri ha ubeskyttet sex med fremmede, gå og ta en test for å få fred i sjelen, jeg vet hva jeg snakker om, hvert der mange ganger, det spiser deg opp fra innsiden, men som sagt liten kjangs for smitte ved munnsex. Nå suger jeg og svelger bare menn jeg kjenner godt.Du må gjerne pm meg visst det er noe❤️

Kilde på dette? Man kan få både HPV og klamydia i munnen.

Anonymkode: 784c8...56f

• Liker 8
  • Nyttig 3
Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (33 minutter siden):

Har ikke kilde, men du kan google selv, jeg snakker ikke om de ufarlige virusene, men selveste hiv, den sliter med å overleve i munnen, men som jeg sier, visst du leser, så er det lite sannsynlig, la meg oversette dette til deg, siden du har litt trangt for det, lite sannsynlig betyr ikke utelukket, jeg har vært inne til hiv test 6 ganger i mitt liv, ja har levd litt utsvevende, dette jeg skriver kommer direkte fra leger.

FC7D3FBB-836B-4E00-A719-A4595A612C5F.jpeg

Endret av Jentegutt
  • Nyttig 1
Skrevet
Jentegutt skrev (3 minutter siden):

Har ikke kilde, men du kan google selv, jeg snakker ikke om de ufarlige virusene, men selveste hiv, den sliter med å overleve i munnen, men som jeg sier, visst du leser, så er det lite sannsynlig, la meg oversette dette til deg, siden du har litt trangt for det, lite sannsynlig betyr ikke utelukket, jeg har vært inne til hiv test 6 ganger i mitt liv, ja har levd litt utsvevende, dette jeg skriver kommer direkte fra leger.

Jaja ok, hvis det bare er HIV du er bekymret for så. Men det er jo ganske kjipt å få herpes eller gonoré eller annet snusk. 

Hehe... du trenger ikke være frekk, det var du som skrev upresist. TS nevnte ingenting om HIV, ikke du heller før nå.

• Liker 3
  • Nyttig 4
Skrevet
2 hours ago, Jentegutt said:

Nå suger jeg og svelger bare menn jeg kjenner godt.

Så menn som du ikke kjenner lar du være å svelge? Hvor mange menn har du svelget i ditt liv? 🙃🤣

Anonymkode: e8ace...e1d

• Liker 2
Skrevet

Hiv er ikke det jeg frykter mest men alt fra herpes til klamydia og gonoré og hpv som er langt mer vanligere enn hiv. Må jeg vente på symptomer eller drar jeg bare til olafia å sier jeg vil ha test av munnen? Har bare testet underlivet før!

Skrevet

Og er det veldig frekt å spørre han neste gang om han har sex med andre eller noen kjente sykdommer uten å fornærme han? 

Og er det vanlig å bruke kondom under blowjob på noen man dater? 

Er så nervøs nå...

Skrevet

det er mer trist for han siden han kan ha fått genital herpes av deg, via munnsåret ditt. Munnsår smitter uten synlig utbrudd.

"Conclusions: At least 70% of the population shed HSV-1 asymptomatically at least once a month, and many individuals appear to shed HSV-1 more than 6 times per month. Shedding of HSV-1 is present at many intraoral sites, for brief periods, at copy numbers sufficient to be transmitted, and even in seronegative individuals. The dental implications of these findings are discussed."

https://pubmed.ncbi.nlm.nih.gov/17703961/

Anonymkode: 91b31...746

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Og Herpes 1 og 2 i munn siden det kryssmitter.

Anonymkode: a3637...170

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Så menn som du ikke kjenner lar du være å svelge? Hvor mange menn har du svelget i ditt liv? 🙃🤣

Ikke meg du siterer, men unødvendig av deg å ta den nedlatende tonen.

Skrevet
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Er du dum ? språk politiet, du må være stolt

Skrevet

Hpv smitter

Anonymkode: 7da05...5e5

Skrevet
Jentegutt skrev (8 timer siden):

siden du har litt trangt for det

Jentegutt skrev (14 minutter siden):

Er du dum ? 

Hvilken glede har du av å svare slik?

Anonymkode: 320fe...5a0

• Liker 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Man kan også smittes av herpes ... 

Anonymkode: 6dc60...730

Skrevet
10 minutter siden, AnonymBruker said:

Man kan også smittes av herpes ... 

Anonymkode: 6dc60...730

Kyssing er farlig og..

Anonymkode: 28850...38b

Skrevet

Du bør vente 14 dager før du ber om test.

Anonymkode: 2f4bd...768

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Hen er full av piss og eddik because reasons 😄

Det beste er å bare overse tullinger på nett - og i det virkelige liv - siden det er så mange av dem at du får ikke gjort mye annet om du lar oppførselen til alle gå inn på deg 😊 

Anonymkode: 1a3a7...c18

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 timer siden):

det er mer trist for han siden han kan ha fått genital herpes av deg, via munnsåret ditt. Munnsår smitter uten synlig utbrudd.

"Conclusions: At least 70% of the population shed HSV-1 asymptomatically at least once a month, and many individuals appear to shed HSV-1 more than 6 times per month. Shedding of HSV-1 is present at many intraoral sites, for brief periods, at copy numbers sufficient to be transmitted, and even in seronegative individuals. The dental implications of these findings are discussed."

https://pubmed.ncbi.nlm.nih.gov/17703961/

Anonymkode: 91b31...746

Jeg har ikke munnsår eller herpes og har aldri hatt en kjønnssykdom derfor er jeg så redd nå!

Skrevet
AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Hva får deg til å tro at det gir meg noen glede, hva har glede med saken å gjøre, hva har jeg sagt så får deg til å blande inn glede i dette her, er det bare antagelser fra din side, er du en av dem som antar ting i hytt og pine uten å ha belegg for det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...