Gå til innhold

Leker og aktiviteter til barn på 1.5 år

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har tips? Vet ikke helt hvor mye de forstår eller hva som kan være gøy å leke med/holde på med for en gutt i denne alderen? Dere som har barn hva lekte de med når de var 1.5 år?

Anonymkode: b0e61...714

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Min elsker Aquaplay, tegning, lekekomfyr, sparkesykkel og diverse baller.

Anonymkode: cdc81...ec3

Skrevet

Huske, leke med ball, skli, dans, musikk og instrumenter, lydleker 

Anonymkode: db47d...f25

Skrevet

Min sønn liker best å styre på med dyra sine. Han har en koffert med flere forskjellige plastdyr og dinosaurer. Han putter dyra oppi espressomaskinen til storesøster, setter de på rekke og slår dem ned en etter en med en stor ku. 

Han har store pappklosser som han er blitt god på å lage høyt tårn av. Det er også huset til dyra. 

Ellers går det i bøker, kosedyr, hoppehest, legge seg ned og slappe av, danse, kose, gå ut og sparke ball eller se etter bær, nå er alle bæra borte så han plukker gress og trykker det mellom gjerdet inn til naboen og mater sauene (det er ingen sauer der)... 

Anonymkode: 58a50...7ba

Skrevet

Min likte ball, danse med meg, spade og bøtte leke i sandkassse. Huske mate ender. Kort med dyre motiv. Lego! Elsket Lego klosser ment for 1+ kjøpt på jollyrom 

Anonymkode: 6b192...bff

Skrevet

Vi har bygget lekekrok i stuen også har vi sånn lekehus av plast som er der. https://www.jollyroom.no/fritid-hobby/utelek/lekestuer

Den leker han mye med. Ellers er det type 15sek interesse av det andre. Tror det blir for mye leker.  Han elsker å være ute i hagen, hoppe å trampolinen, å rundt huset, sitte på lekebilen sin, lukte på blomster, leke i sandkassen. 

Hadde sånn ballbinge, men solgte den, det var baller overalt, han bare snudde den på hodet og kastet ballene overalt. 

Ellers har jeg sett på lek med mini på instagram, der er det mye bra tips. 

Anonymkode: 90b57...5dc

Skrevet

Duplo

Anonymkode: 2b623...488

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...