Gjest Gjest Skrevet 30. november 2005 #1 Skrevet 30. november 2005 Hei! Hva syntes dere om mohican hair (den moderene hanekam looken) På gutta?
Grace Skrevet 30. november 2005 #2 Skrevet 30. november 2005 Hvis du mener sånn kort hanekam som f.eks John Arne Riise har så syns jeg det er kult.. Langhåra hanekammer derimot, nei takk.
Gjest Gjest_Cuba_* Skrevet 30. november 2005 #3 Skrevet 30. november 2005 Hvis du mener sånn kort hanekam som f.eks John Arne Riise har så syns jeg det er kult.. Langhåra hanekammer derimot, nei takk. ← Enig i dette ja! Sånn hvor man har en lang hanekam og barberer resten av hodet er ikke noe kult.. Riise er jo det moteikonet da!!
Ciara Skrevet 30. november 2005 #4 Skrevet 30. november 2005 Jeg synes ikke det er så verst, men kanskje litt oppbrukt nå? Bare min mening
Rav Skrevet 30. november 2005 #5 Skrevet 30. november 2005 Jeg synes det blir litt David Beckham (nei, jeg er ingen fan ). Da synes jeg det er kulere med skikkelige punkere med gjennomført stil.
La Guapa Skrevet 30. november 2005 #7 Skrevet 30. november 2005 Mannen min har stripet hår og sånn hanekam-klipp.Han er dritrå med det og jeg synes det er kult og trendy.... "men til neste år kan du bare kast`n..da kommer det no nytt, vet du"
Gjest gjest1 Skrevet 30. november 2005 #8 Skrevet 30. november 2005 Syns den sveisen er litt oppbrukt nå jeg....også tenker jeg kun på Davis Beckham når jeg ser den.
Gjest gjest1 Skrevet 30. november 2005 #9 Skrevet 30. november 2005 Jeg tenker på asgeir når jeg ser det, og forbinder det med barn og vafler. Det er ikke kult! Men lange som er barbert på sidene ser bra ut!
Gjest KATTAstrofe Skrevet 30. november 2005 #10 Skrevet 30. november 2005 Jeg tenker på asgeir når jeg ser det, og forbinder det med barn og vafler. Det er ikke kult! Men lange som er barbert på sidene ser bra ut! ←
Gjest Gjest Skrevet 30. november 2005 #11 Skrevet 30. november 2005 Jeg synes ikke det er kult. Men som med alt annet kommer det an på hodet som har det. John Arne Riise er pr definisjon ikke en av de som kler det. Men jeg kjente flere som hadde det for tre-fire år siden og som så bra ut med det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå