mammaemma Skrevet 3. oktober 2022 #1 Skrevet 3. oktober 2022 Er det vits i å kjøpe overgangssko til bhg eller bortkasta? Like greit å bare kjøpe vintersko? Hvorfor/hvorfor ikke? Guttene mine er 4 og 5 år
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2022 #2 Skrevet 3. oktober 2022 Så sent hadde jeg ikke giddet og kjøpt overgangssko. Men vintersko er for varmt. Ville kjøpt dock boots, de er veldig anvendelige. Kan brukes på vinteren også, med ullsålene som følger med. Supert i slapsevær. Anonymkode: 94a86...542
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2022 #3 Skrevet 3. oktober 2022 Ja, jeg bruker å kjøpe på våren, er litt lang tid å gå med vintersko før man kan bruke joggesko. De brukes gjerne på høsten også, men jeg er rask med å finne fram vintersko når det blir litt kaldt. Anonymkode: 8f90f...475
mammaemma Skrevet 3. oktober 2022 Forfatter #4 Skrevet 3. oktober 2022 AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Så sent hadde jeg ikke giddet og kjøpt overgangssko. Men vintersko er for varmt. Ville kjøpt dock boots, de er veldig anvendelige. Kan brukes på vinteren også, med ullsålene som følger med. Supert i slapsevær. Anonymkode: 94a86...542 Er ikke det typ samme som fora støvler? For det har jeg😌
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2022 #5 Skrevet 3. oktober 2022 mammaemma skrev (31 minutter siden): Er ikke det typ samme som fora støvler? For det har jeg😌 Dock boot er en allværsstøvel som kan brukes fra pluss 15 til minus 15. Fora støvler blir varmt og klamt i feil temperatur. Anonymkode: 94a86...542
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2022 #6 Skrevet 3. oktober 2022 Jeg ville nok valgt en overgangssko, om dere bor sør for Dovre. Anonymkode: 9cab6...b9a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå