Gå til innhold

ensom..

Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Jeg føler meg sååå ensom..

Jeg har kjærlighetssorg, alle mine venner har type, og er opptatt med sine kjære. Vi gjør aldri typiske 'jenteting' lenger..

Først da jeg innså hvor høyt jeg elsket en person, har han gått videre. Jeg klarer ikke gå videre.

Jeg har ikke vært ute på fest på lenge, jeg bar ejobber, og murer meg inne i meg selv.

Nå har jeg bestemt meg. Jeg har ryddet telefonlisten på mobilen, slettet nr til folk som bl.a. eksen.

I løpet av jula, skal jeg ta initiativ til å samle folk på fest, glemme alt, gå ut og ha det gøy med gamle venner.

Det skal jeg gjøre!!

Jeg skal ignorere eksen min totalt om han er der.. Jeg skal vise han at jeg har kommet meg videre.Uansett hvor mye jeg savner han.......... sukk.

Spørs bare om jeg klarer det, eller om jeg ender opp hjemme i hele jula også... Har ikke engang planer om nyttårsaften, alle har type, og har sikkert planer med dem.. Life is fun.. Life is HARD!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei - ville bare si at jeg føler med deg! :klem:

Går gjennom noe av det samme selv - minus kjærlighetssorg, heldigvis. Føler ikke at jeg er direkte ensom, men jeg er mye alene, og det er ikke morsomt i lengden.

Mine venner er også i forhold. Samboere, gifte, høygravide... Da er det ikke alltid like lett å få dem med på "jenteting" og gud forby; på byen! Derfor ender noen av mine barnefri-helger i at jeg blir sittende hjemme alene i stedet for å gå ut. Vet at det går fint an å gå på byen alene, men jeg er ikke så "tøff", dessverre...

Vi får "kvinne oss opp" begge to og hoppe mer idet! Det ser ut til at du har planene klare: gjennomfør dem! Selv skal jeg til hjemstedet mitt i romjula, og regner med at det blir både fest og annet sosialt liv :sjarmor:

Lykke til med å komme over kjærlighetssorgen og med starten på ditt nye liv som singel!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjenner meg igjen. Jeg har ikke kjærlighetsorg, men savner en venn som jeg føler det lille ekstra for.

Å bare bli sammen med en for å "ha en", orker jeg ikke. Vet om en som er interessert i meg, men vi er ganske ulike. Jeg liker han, men mens jeg er en vilter og litt uforutsigbar person, virker han som en mer rolig type. Samtidig virker han litt desperat, dvs. at han vil ha dame... (Har hørt det av andre og lite smigrende...)

I jula vet jeg ikke. Er bedt tre plasser på julaften, men ennå ikke klart bestemme meg.

Jeg har venner, men de fleste dagene er de opptatte med familien sin.

Nå prøver jeg å fokusere på at det er bedre være singel enn å være i et dårlig forhold.

Det er mulig jeg reiser bort i jula, for å unngå hele høytiden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke engang planer om nyttårsaften, alle har type, og har sikkert planer med dem..

Bra tenkt! Slik kan du garantert bli sittende igjen alene på nyttårsaften og deppe over hvor mislykka du er.

Alt du tenker om deg selv og situasjonen din kan være anderledes. Du har alt som trengs for å være tilfreds og ha det bra. Du kan velge å jobbe med deg selv og lære å tenke mer positivt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_trådstarter_*
Bra tenkt! Slik kan du garantert bli sittende igjen alene på nyttårsaften og deppe over hvor mislykka du er.

Alt du tenker om deg selv og situasjonen din kan være anderledes. Du har alt som trengs for å være tilfreds og ha det bra. Du kan velge å jobbe med deg selv og lære å tenke mer positivt.

Vil jo ikke trenge med på om de har planer heller da..

'ba meg selv' på et vorspill en gang, sammen med venner jeg alltid vorser med, men som den kvelden skulle et annet sted enn vi pleier. Enda jeg egentlig hadde bedt alle til meg. Fikk høre av venninna mi da jeg sa at jeg følte jeg truger meg med. Fikk til svar 'ja du gjør jo forsåvidt det'.

Blei litt paff.

Så derfor, jeg skal aldri mer 'truge' meg med.

jeg trodde vi var venner..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vil jo ikke trenge med på om de har planer heller da..

...

Blei litt paff.

Så derfor, jeg skal aldri mer 'truge' meg med.

jeg trodde vi var venner..

Jeg forstår godt hvordan du tenker, jeg tenkte slik jeg også - før. Nå holder jeg på å forandre dette. Det må da være bedre å truge seg med en gang i blant ennå ikke ta noen sosiale initiativ som helst.

Hvis du forteller vennene dine at du ikke har noen planer for nyttårsaften og er redd for å sitte igjen alene, så kansje noen av dem inviterer deg med på noe?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg forstår godt hvordan du tenker, jeg tenkte slik jeg også - før. Nå holder jeg på å forandre dette. Det må da være bedre å truge seg med en gang i blant ennå ikke ta noen sosiale initiativ som helst. På mange måter er dette ei oppskrift på ensomhet, tror jeg. Og der har jeg også vært.

Hvis du forteller vennene dine at du ikke har noen planer for nyttårsaften og er redd for å sitte igjen alene, så kansje noen av dem inviterer deg med på noe?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...