AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2022 #1 Del Skrevet 3. oktober 2022 Hei, jeg skal til min første ivf-samtale etter henvisning fra fastlegen til Smestadgynekologene. Er det noen som har erfaring derfra? Og kan noen ellers fortelle om deres erfaringer fra første time andre steder? Hva går vi gjennom første gang? Skal mannen min være med? Takker for alle svar! Anonymkode: 4a5ff...7d7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Evigoptimisg Skrevet 4. oktober 2022 #2 Del Skrevet 4. oktober 2022 Hei, Ikke erfaring med Smedstadgynekologene. Men på min første time hos gynekolog etter henvisning fra fastlegen tok vi ultralyd og snakket litt om syklusen min. Mannen var ikke med, men tror det er helt normalt at han blir med. Han skal også sjekkes etterhvert og kan få henvisning fra gynekologen. Blant annet tok vi begge blodprøver hos gynekologen. Jeg fikk etter den første timen resept på Letrozol og ny time noen måneder senere. Siden jeg fortsatt ikke var blitt gravid til den andre timen, gikk vi endelig videre med å søke om IVF. Gynekologen hjalp da med å fylle ut alle nødvendige papirer og innsending av disse. Dette første steget hos en gynekolog er for utredning, slik at man har utelukket/prøvd alt før henvisning videre til sykehuset. Kommer sikkert an på historikken din, syklusen din osv om gynekologen starter prosessen med søknad til ivf med en gang, eller om han prøver ut litt diverse først. Lykke til! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2022 #3 Del Skrevet 4. oktober 2022 Tusen takk for svaret, veldig nyttig😊 Anonymkode: 4a5ff...7d7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2022 #4 Del Skrevet 23. oktober 2022 Jeg går kun til de på smestadgynekologene. Men jeg gikk grunnet hpv virus og andre underlivsplager som vestibulitt og endometriose. Aldri opplevd å bli så godt tatt vare på og føler meg trygg med gynekologen min selv om jeg vet det kan komme litt smerter. Lykke til Anonymkode: 2ca5b...b7f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå