Gå til innhold

Er det greit å se på romper/andre kroppsdeler på treningsstudio, jobb osv. ?

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Det er sikker flere som vil le av dette, men jeg spør uansett:

Er det greit å se på kroppsdeler til de rundts seg uten å bli dømt ?

Hva om man gjør fort og ikke bevist ?

Ville dere meldt ifra om noen så på rompen deres, eventuelt hvor går grensen ? Hvor lenge kan ma se uten å bli anmeldt eller skjelt ut? 

Endret av Mr.SukkerFri
  • Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så lenge det ikke blir oppfattet som plagsom stirring eller creepy, tenker jeg det må være greit.  Er jo nok av dem som kler seg utfordrende på treningssenteret, og da må de tåle noen blikk.

Anonymkode: 34015...0d3

• Liker 5
Skrevet

Du kan se i 1 minutt uten å bli skjelt ut og 2 minutter uten å bli anmeldt.

Anonymkode: 31c61...e0f

• Nyttig 1
Skrevet

Nei helst ikke hvertfall ikke på en drømmende og sleskete måte hvor man miksom står å lar seg tenke at mm den rumpa der ville jeg knulle, men hvis man absolutt vil ha en sneakpeak så gjør det fort og når den andre ikke ser det og bare med tanker som at ok ser bra ut og ikke noe mer sleskete enn det. Kan selv kikke på menn med sixpack på stranda men fjerner blikket før de skitne tankene kommer hehe 

Anonymkode: 54e33...912

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Jeg ser selv på folk som har treningstightsen langt oppi ræva eller en så treningstopp at puppene nærmest detter ut.

Men ser også på folk på gata som har det samme, er det ei flott rumpe å se på, så SELVSAGT ser jeg. Det samme med en flott kløft. 

Så ja, fullt lov til å se på, men ikke stirre... da blir det creepy. 

Anonymkode: cd427...920

• Liker 2
  • Nyttig 1
Gjest Warrior
Skrevet (endret)

Det må da være greit å se, og blikket kan jo falle på et bestemt sted uten at man vet om det. 
Det er stirring som ikke er greit. F.eks på et treningsstudio så er man der for å trene. Ikke for å stirre på andre eller bli stirret på. Men å se i full fart er da ingenting galt med synes jeg.

Endret av Warrior
Skrevet

Jentene går i de trangeste tightsene de har liggende hjemme for en grunn, de vil ble stirret på som de er ville dyr, de blir sprengkåte av det. Så squatter de gjerne uten truse på, for å gjøre mennene ekstra kåte. Har sett det alt for mange ganger. Spør deg selv, hvorfor ser du aldri menn som går å trene squats i leggings og g-streng? Jenter er kåte griser på en helt annen måte enn menn. Når du først skjønner kvinner og hvor avhengig de er på oppmerksomhet, så vil du aldri føle deg dårlig etter å stirre lenger.

Anonymkode: dbb53...0b8

• Liker 7
Skrevet
1 hour ago, AnonymBruker said:

Jentene går i de trangeste tightsene de har liggende hjemme for en grunn, de vil ble stirret på som de er ville dyr, de blir sprengkåte av det. Så squatter de gjerne uten truse på, for å gjøre mennene ekstra kåte. Har sett det alt for mange ganger. Spør deg selv, hvorfor ser du aldri menn som går å trene squats i leggings og g-streng? Jenter er kåte griser på en helt annen måte enn menn. Når du først skjønner kvinner og hvor avhengig de er på oppmerksomhet, så vil du aldri føle deg dårlig etter å stirre lenger.

Man trener uten truse under tightsen fordi det ser helt nørd ut når trusa buler ut gjennom tightsen. Har lite med deg å gjøre. 

Anonymkode: 358e0...e3f

• Liker 5
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Æsj håper de vasker den tightsen på 60 grader minst......

Anonymkode: 8a637...f8e

• Liker 2
Skrevet

Jeg trener ikke i tights av 2 grunner. Ene er at det er mye mer behagelig å trene i shorts. Det andre er alle ekle mennene som ikke klarer å holde øyene sine for seg selv.. Ufattelig hvor idioter noen menn blir med gang de setter foten innenfor et treningsstudio.

Menn slipper problemstillingen. Menn i tights ser bare fullstendig retardert ut.

Anonymkode: 1df01...2db

Skrevet

Blir du ikke flau over deg selv? Har du i det hele tatt intelligens nok til å bli flau?

Anonymkode: ef1b5...24a

• Liker 7
  • Nyttig 2
Skrevet

Nei, men arbeidsuhell skjer alle, hele tiden. 

Skrevet

Du er hvertfall mann. Få damer blir kåte av at noen glor.

Mange liker oppmerksomhet, men den er til egoet og selvtilliten, har null med kåtskap å gjøre.  

Har nok venninner som føler seg bedre, og får litt maktfølelse, av at det bare er å vise litt kropp, så blir menn helt patetisk enkle vesener.

Anonymkode: d3d75...9ce

• Liker 5
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Du er hvertfall mann. Få damer blir kåte av at noen glor.

Mange liker oppmerksomhet, men den er til egoet og selvtilliten, har null med kåtskap å gjøre.  

Har nok venninner som føler seg bedre, og får litt maktfølelse, av at det bare er å vise litt kropp, så blir menn helt patetisk enkle vesener.

Anonymkode: d3d75...9ce

Enig at få dame blir kåte av det, men hvorfor kler de seg slik? Tettsittende klær, rompe og pupper overalt. 

• Liker 2
Skrevet

På gymmen min er det ofte damer med tights og korte BH topper. Alle trener med tights, eldre og ung. Jeg har ikke merket at noen stirrer på andre. Men det kan jo være at unge attraktive kvinner som er i veldig god form i korte topper og i tights har opplevd sånt. 

Jeg irriterer meg mye mer over ungdommer som står i veien eller sitter på stedet hvil oppå utstyr og trykker på telefonen og ikke enser at andre trenger plassen. 

• Nyttig 1
Skrevet

Det er jo dine øyne, så du kan se på hva du vil. Men det er kanskje litt greit å fremvise litt god folkeskikk.

Skrevet

Javisst! Det er jo hele motivasjonen med å gå på treningssenter; se på rumper, pupper, camel toe og en og annen stiv brystvorte. Herlig!!!

Anonymkode: 9492a...b75

• Liker 1
Skrevet

Jeg er altså sjeleglad for at jeg har tilgang til treningssenter som gjør at jeg kan trene alene 💃🏼💯

Anonymkode: 1df01...2db

Skrevet
On 10/3/2022 at 7:27 PM, Mr.SukkerFri said:

Er det greit å se på kroppsdeler til de rundts seg uten å bli dømt ?

Absolutt. Spørsmålet er hvor lenge du ser og hvor påfallende det er. Det har også litt å si hvor du 'befinner' deg i forhold til objektet. Sånn generelt er kort og diskret bra. Gjerne så kort og diskret at du knapt merker det selv. Om du som voksen mann skal se på den 15-årige datteren til en god venn må du se kortere enn det du ville gjort om du kikket rett på sola(fra en Seinfeld-episode men det kan være god visdom i en sitcom).

Du kan *kanskje* koste på deg å være litt mindre diskret om du har grunn til å anta at objektet vil sette pris på at akkurat du ser på vedkommende. OBS! Å vurdere dette kan være ekstremt vanskelig. Glanere av begge kjønn har opplevd både at de har glant for lite og for mye.

Skrevet
On 10/4/2022 at 9:34 AM, lillevill said:

På gymmen min er det ofte damer med tights og korte BH topper. Alle trener med tights, eldre og ung. Jeg har ikke merket at noen stirrer på andre. Men det kan jo være at unge attraktive kvinner som er i veldig god form i korte topper og i tights har opplevd sånt. 

Scrunchy tights er favoritten. De sitter som malt på rumpeballene og overlater akkurat passe til fantasien. 

Anonymkode: 9492a...b75

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...