tussi84 Skrevet 3. oktober 2022 #41 Skrevet 3. oktober 2022 Hjemmet mitt er der jeg, mannen og barnet bor. Jeg føler meg derimot at det er like mye hjemme der foreldrene mine bor, for jeg er jo oppvokst der. Når det derimot gjelder stedet jeg bor på så føler jeg meg nesten mer hjemme her enn i hjembyen min.
LittDiva Skrevet 3. oktober 2022 #42 Skrevet 3. oktober 2022 Har bodd i mange forskjellige land, og delvis nå også. Hjemme er der puta mi er😄. 1
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2022 #43 Skrevet 3. oktober 2022 Hjemme... tja, jeg er hjemme i meg selv, og jeg føler meg fort "hjemme" hvor jeg bor. Barndomshjemmet ble solgt, og har heller ikke familie rundt meg. Føler meg fort "hjemme" sånn overfladisk der jeg bor, men ikke egentlig. Føler meg kanskje alle mest hjemme når jeg tegner og maler, da forsvinner jeg i min egen lille verden. Søker meg et noe lignende et småbruk nå, så jeg kan utfolde meg med det jeg driver på med og samtidig leve i naturen. Og ja, det er vel det som blir det riktige svaret for meg her, -at naturen, det er virkelig hjemme for meg. Anonymkode: 83ad0...6f0
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2022 #45 Skrevet 3. oktober 2022 Hjemme er boligen jeg bor i med mannen og barna våre. Foreldrene mine bor ikke i barndomshjemmet mitt, men de har overtatt huset etter besteforeldrene mine, så jeg har en relasjon til det og. Det er lenge siden jeg omtalte å reise til byen jeg vokste opp i eller hjem til foreldrene mine som å "reise hjem". Jeg gjorde nok det de første årene etter at jeg var ferdig med studiene og flyttet til en annen del av landet pga. en jobb. Jeg bor ikke der mer, men bor fortsatt i en annen landsdel enn foreldre og barndomshjem. Anonymkode: 654e4...1c5
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2022 #46 Skrevet 3. oktober 2022 Mitt eget hjem er hjemme for meg. Barndomshjemmet er solgt. Anonymkode: b94b6...b02
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2022 #47 Skrevet 3. oktober 2022 Hjemme er selvsagt der hvor jeg bor med mann og barn. Vil tro det er det for de aller fleste, noe annet syntes jeg hadde vært lit rart. Anonymkode: a4a41...021
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2022 #48 Skrevet 3. oktober 2022 Jeg sier hjem om der jeg skal sove kommende natt. Om det er hotell, så er det hjem den dagen. Er det i huset jeg eier, så er det hjem. Hjem er altså der jeg sover til en hver tid, ganske flytende med andre ord. Anonymkode: 6706f...99a
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2022 #49 Skrevet 3. oktober 2022 Huset jeg bor i med mann og barn. Huset til foreldrene mine, der jeg vokste opp. Feriehuset til foreldrene mine i min fars hjemland, der vi «alltid» har tilbrakt somrene. Anonymkode: bfd75...2ba
Gjest AprilRyan Skrevet 3. oktober 2022 #50 Skrevet 3. oktober 2022 Jeg har flyttet en god del så har tenkt på hjemme som der jeg bor der og da, men før foreldrene mine flyttet ut av huset de bodde i så tenkte jeg også litt på det som hjemme selv om jeg ikke har bodd der hele oppveksten.
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2022 #51 Skrevet 3. oktober 2022 35, der jeg bor Anonymkode: 7b1e8...68c
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2022 #52 Skrevet 3. oktober 2022 Voksen men ingen barn. Hjemme er hos meg selv. Min mors hus var aldri noe hjem. Anonymkode: bee17...ef2
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2022 #53 Skrevet 3. oktober 2022 Hjemme er der jeg vokste opp. Anonymkode: c8fee...668
Mardina Skrevet 3. oktober 2022 #54 Skrevet 3. oktober 2022 Jeg vil nok først og fremst si barndomshjemmet mitt, hvor jeg har vokst opp. Jeg føler meg 100% trygg der, alltid ❤️❤️ Men det skal sies at jeg trives utrolig godt i leiligheten jeg bor i nå også. Av de stedene jeg har bodd, siden jeg flyttet hjemmefra, så er det denne leiligheten + den jeg bodde i for ca 6 - 7 år siden, som jeg har følt meg mest hjemme i ❤️
Sheik Skrevet 3. oktober 2022 #55 Skrevet 3. oktober 2022 31 år. Hjemme er der jeg bor nå. Har ikke noe barndomshjem (flyttet konstant som barn) og lite tilknytning til min fars hus og har ikke kontakt med min mor, så det er kun min leilighet som er mitt hjem.
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2022 #56 Skrevet 3. oktober 2022 Der hvor jeg til enhver tid har primærboligen min er hjemme, også på stedet jeg tilbragte meste av barndommen selv om familien ikke lenger eier hus der. Anonymkode: ee0f5...c3f
Lula Skrevet 3. oktober 2022 #57 Skrevet 3. oktober 2022 Hjemme er der jeg bor med mannen og de to barna (ungdommene) ❤️❤️❤️ Barndomshjemmet ligger få min unna, og jeg er der ganske ofte. Men mange år siden jeg tenkte på , eller følte som hjemme
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2022 #58 Skrevet 3. oktober 2022 Jeg har to hjem: Huset vårt i Norge og leiligheten vår i mannens hjemland. Hos mine foreldre er jeg på besøk, og barndomshjemmet er solgt for lenge siden. Anonymkode: 727d7...a0c
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2022 #59 Skrevet 3. oktober 2022 Der babyen og hunden min er❤️ 34 Anonymkode: 25e19...c87
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2022 #60 Skrevet 4. oktober 2022 AnonymBruker skrev (På 3.10.2022 den 19.51): Heljemme er her jeg bor nå( nær Bergen), men jeg er oppvokst på Kongsberg Anonymkode: afb79...af7 Det er min barndoms by også. Fint sted å vokse opp. Anonymkode: ee525...f6c
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå