AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2022 #1 Del Skrevet 3. oktober 2022 Hvor er hjemme for deg , barndomshjemmet , der du bor med partner og/eller barn eller der du har etablert deg som aleneboende? Og hvor gammel er du? Anonymkode: db078...bc1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
temolitus Skrevet 3. oktober 2022 #2 Del Skrevet 3. oktober 2022 Omtaler både barndomshjemmet der mamma fortsatt bor og min egen leilighet som hjemme Jeg er 23 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2022 #3 Del Skrevet 3. oktober 2022 Hjemme i huset mitt og i barndomshjemmet. Anonymkode: dbf0f...85a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2022 #4 Del Skrevet 3. oktober 2022 Der foreldrene mine bor og min egen leilighet også Anonymkode: ef804...a99 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2022 #5 Del Skrevet 3. oktober 2022 Hjemmet mitt er hjemme men samtidig sier jeg «jeg kommer hjem» hvis jeg reiser til mamma og søsken ( men har aldri bodd der hvor de bor nå). Veldig rart og ska nok prøve å slutte med det. Anonymkode: 94a17...812 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2022 #6 Del Skrevet 3. oktober 2022 Just now, AnonymBruker said: Hjemmet mitt er hjemme men samtidig sier jeg «jeg kommer hjem» hvis jeg reiser til mamma og søsken ( men har aldri bodd der hvor de bor nå). Veldig rart og ska nok prøve å slutte med det. Anonymkode: 94a17...812 Jeg 39 år for øvrig Anonymkode: 94a17...812 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mamajune11 Skrevet 3. oktober 2022 #7 Del Skrevet 3. oktober 2022 Hvor som helst i verden så lenge barna og mannen min er der. Home is not a place, its a feeling. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Million Skrevet 3. oktober 2022 #8 Del Skrevet 3. oktober 2022 (endret) Siden mine foreldre er skilte og har vært det i flere tiår, og barndomshjemmet mitt der jeg vokste opp ble solgt for mange, mange år siden, så kaller jeg ikke leilighetene der de (hver for seg) bor for "hjemme". De leilighetene har aldri vært mitt hjem. Hjemme for meg er her jeg bor nå, i leiligheten jeg har kjøpt selv. Jeg er i femtiårene. Endret 3. oktober 2022 av Million 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Athena Catalina Skrevet 3. oktober 2022 #9 Del Skrevet 3. oktober 2022 Hjemmet mitt er her jeg bor, nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blueberrymuffin Skrevet 3. oktober 2022 #10 Del Skrevet 3. oktober 2022 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Hvor er hjemme for deg , barndomshjemmet , der du bor med partner og/eller barn eller der du har etablert deg som aleneboende? Og hvor gammel er du? Anonymkode: db078...bc1 For meg er der jeg bor hjemme. Der jeg vokste opp, eller når jeg skal hjem til mamma og pappa sier jeg «hjem til mamma og pappa». Mitt hjem er der jeg bor nå, fordi der kommer posten, der har jeg eiendelene mine, der har jeg etablert meg. Da er det hjemme. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2022 #11 Del Skrevet 3. oktober 2022 Hjemme for meg er her jeg bor. Anonymkode: ad58a...0d1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Embla Othea Skrevet 3. oktober 2022 #12 Del Skrevet 3. oktober 2022 Bruker hjemme om der jeg oppholder meg store deler av døgnet selv om det er en institusjon og barndomshjemmet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2022 #13 Del Skrevet 3. oktober 2022 Hjemme er der samboer og jeg bor. Hadde foreldrene mine fortsatt hatt barndomshjemmet, ville nok det føltes hakket mer som hjem, for å være ærlig. Men de bor i en ny leilighet og i en ny by og det er ikke den «tryggheten» der som var før. Synes egentlig det er litt trist. Det er jo hjemme her jeg bor jeg slapper helt av, men det er likevel ikke her jeg har full trygghet enda😅 Anonymkode: 29076...5c2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2022 #14 Del Skrevet 3. oktober 2022 Hjemme er der jeg bor. Men også på stedet der jeg kommer fram. Anonymkode: 4e13b...059 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2022 #15 Del Skrevet 3. oktober 2022 10 minutter siden, AnonymBruker said: Hvor er hjemme for deg , barndomshjemmet , der du bor med partner og/eller barn eller der du har etablert deg som aleneboende? Og hvor gammel er du? Anonymkode: db078...bc1 Jeg har flyttet mye så hjemmet mitt er der hvor foreldrene mine er. Eller hvor mora mi bodde. Dessverre døde hun i sommer. Anonymkode: 3dfc9...1e1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2022 #16 Del Skrevet 3. oktober 2022 Her jeg bor. I barndommen bodde jeg i 4 ulike hus, huset jeg bodde i da jeg flyttet ut er solgt. Har aldri betraktet leiligheten mine foreldre kjøpte lenge etter at jeg flyttet ut (og som de bor i nå) som «hjemme». K56 Anonymkode: 5142a...bbf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Drizzt Skrevet 3. oktober 2022 #17 Del Skrevet 3. oktober 2022 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Hvor er hjemme for deg , barndomshjemmet , der du bor med partner og/eller barn eller der du har etablert deg som aleneboende? Og hvor gammel er du? Anonymkode: db078...bc1 Hjemme er der hvor jeg bor med min familie. Stedene som har vært hjemme gjennom oppveksten er ikke hjemme nå, selv om de har affeksjonsverdi for meg. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 3. oktober 2022 #18 Del Skrevet 3. oktober 2022 Stedet jeg vokste opp er hjemme. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pingeling Skrevet 3. oktober 2022 #19 Del Skrevet 3. oktober 2022 Her jeg bor nå med min familie. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2022 #20 Del Skrevet 3. oktober 2022 Både barndomshjemmet og hjemmet jeg deler med mann og barn. Klarer ikke slutte å kalle barndomshjemmet hjem. Barna påpeker alltid at det ikke er mitt hjem😅 Anonymkode: a7f37...d9a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå