AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2022 #1 Del Skrevet 3. oktober 2022 Er det noen andre som opplever dette? Hvis jeg skal plukke noe opp fra gulvet og må strekke meg for å nå det, får jeg en kjempevond krampe øverst i magen der bøyen er kraftigst. Må derfor unngå å bøye meg for langt ned, det er grusomt vondt og tar lang tid, jeg må strekke meg bakover eller rette opp for at det skal gå over. Litt som en krampe i foten eller leggen. Er dette normalt? Fryktelig vondt. Anonymkode: cc447...85c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2024 #2 Del Skrevet 24. mars 2024 Ser at dette er en gammel tråd, men JA! Hvis jeg bøyer meg langt framover får jeg ofte skikkelig krampe øverst i magen ved kanten av ribbeina på høyre side. Vært sånn i mange år, aner ikke hva det er. Det er kjempevondt, første gang det skjedde trodde jeg det var hjertet som stoppet eller noe! Anonymkode: a4590...a5e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. september 2024 #3 Del Skrevet 30. september 2024 Jeg får også dette! Noen som vet hva det slyldes? Anonymkode: ff460...931 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå