Gå til innhold

Nedstemt på grunn av nattevåk og urolig søvn (ettåring)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ettåringen vår sover dårlig og av helsemessige årsaker hos far er det kun jeg som kan ta meg av henne om natten. Nå har dette pågått så lenge og blitt så ille at jeg føler på depressive symptomer. Andre som har opplevd dette, hvordan løste dere det? Måtte dere ta ut egenmelding/få sykemelding? Ønsker ikke å være borte fra jobb, men det er vanskelig å gjøre jobben sånn som det er nå. 

Anonymkode: 7941e...248

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Huff, det er forferdelig med søvnmangel over tid! Jeg var også helt ødelagt en periode. Heldigvis så kunne far ta noe av natta, eller egentlig helst førnatta fordi han hadde vanskelig for å sovne igjen hvis barnet vekket han etter 2-3. Barnet vårt er nå 1,5 år og siste 2mnd har hun plutselig vært kjempegrei å legge og relativt få oppvåkninger. Så det er håp om at ting roer seg, håper det gjør det for dere snart!

Hadde tatt en tur til legen og bedt om delvis sykemelding, kanskje. Kanskje du da hadde klart å komme deg litt og gjøre en bedre jobb på den tiden du er på jobb? Hadde det gått an at far tok kvelden så du kunne lagt deg tidligere?

Anonymkode: 60129...9f3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...