Gå til innhold

Websider - teste i ulike browsere?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Holder på med en side som jeg ønsker å få teste i ulike browsere. Har bare explorer selv, men ønsker å teste i opera, netscape, mozilla osv osv. finnes det et sted på nettet en kan gjøre dette??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg ville lastet ned ulike browsere og testet det lokalt. Da er det kjapt og enkelt å se oppdateringer og slikt istedenfor å måtte teste online hele tiden.

Jeg vet dessverre ikke om noe sånt på nett.

Skrevet

Disse nettleserne er jo gratis, og ofte må vel sidene testes flere ganger så det er helt klart greiest å laste ned selv ja.

Skrevet

Jeg lager også nettsider. Men det er jo ikke bare å laste ned alle nettlesere som finnes, siden det finnes ulike OS. Selv sitter jeg på Mac, og mine nettsider ser nydelige ut i alle nettleserne for mac. Men når jeg tester ut på PC, voldtar IE sidene mine (dvs de ser ikke pene ut..). Har ikke planer om å kjøpe meg en PC med Windows eller virtual PC.programvare.

Jeg skulle derfor også gjerne visst om et nettsted som simulerte hvordan nettsider ser ut i ulike browsere. Da hadde jeg sluppet å måtte dra på jobben for å teste sidene i windows. Dessuten har man andre OS-er, og dessuten eldre utgaver av nettleserne (folk er ikke så flinke til å oppdatere nettleserne sine, men vi som lager nettsider må tilpasse oss så de i det minste er lesbare)

Så hvis noen har, så skrik ut! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...