AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2022 #1 Skrevet 3. oktober 2022 Latterlig tittel jeg vet men dette er helt seriøst! Jeg har sextet mye med en mann som har skrevet om sin store pikk, spurt om jeg liker stor pikk, vært veldig på at størrelsen betyr noe og kommet med kommentarer om størrelsen når vi har vært på date ved å skryte av at han har store hender og føtter og "du vet hva det betyr ikke sant?" Osv!!! For noen uker siden så endte vi opp i senga sammen etter en måned med masse sexting og dating og penisen hans var den minste jeg har sett! Ikke micro men både mye kortere og mye tynnere enn normalen altså som en liten og tynn gulrot... og når han penetrerte meg sa han "liker du det?" som om jeg skulle elske det men jeg kjente nesten ingenting og var innerst inne sur for at han hadde lurt meg til sengs på falske premisser.. Nå i tiden etter sexen har han fortsatt å prøve å sexte med meg og fortsetter å skrive som om han har stor penis, "neste gang du fingrer så tenk på den store pikken min som fyller deg opp", "var den sånn du hadde drømt om?", "blir du kåt av å tenke på pikken min?" osv!!!! Hva i huleste helvete er det han holder på med? Tror han selv at pikken hans er stor??? Jeg turte ikke si at jeg ble dødsskuffa og det er sikkert ikke det han vil høre heller? Anonymkode: 34cdb...8bb 7 3 4
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2022 #2 Skrevet 3. oktober 2022 Hvor liten? snakker vi rundt 15cm eller? 😓 Anonymkode: e9709...5ba
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2022 #3 Skrevet 3. oktober 2022 15 er gjennomsnitt å vel så det. Kanskje dere burde tenke på musa deres selv før dere klager på pikken til en mann? min mann har gjennomsnitt og den funker gull !! Og jeg er ikke av den trangeste sorten heller, men kniper og øver hele tiden. Men har fått et par unger opp igjennom årene og er på siste innspurt før enda en baby kommer 😛 og vet jeg er rimelig moden der nede 😅.. blir anal sex da for vet han kanskje ikke føler friksjonen han ønsker optimalt 😅😵💫😅… men vanligvis er han fornøyd 😍… størrelse har så lite å si.. med mindre du er Lier tunellen… er derfor mange kvinnfolk elsker svær pikk fordi de ikke tør å innrømme at de er vide som Lier tunnelen er stor og romslig 😎…! Anonymkode: c38df...892 6 1
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2022 #4 Skrevet 3. oktober 2022 Jeg har opplevd det samme. Det vil si, pikken hans var absolutt helt normal, og ingenting galt med den, men han hadde presentert den som så stor at jeg stilte opp med kondomer i str xl da det kom til at vi skulle ha sex. Det ble helt feil angående en temmelig standard størrelse pikk. Kondomet bare hang som en stor sokk, og falt av. Gjorde ikke meg noe at pikken var gjennomsnittlig, men ble tåpelig at han hadde mast om at den var så stor, og godt over gjennomsnittlig. Anonymkode: f00ce...b21 20 3
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2022 #5 Skrevet 3. oktober 2022 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): 15 er gjennomsnitt å vel så det. Kanskje dere burde tenke på musa deres selv før dere klager på pikken til en mann? min mann har gjennomsnitt og den funker gull !! Og jeg er ikke av den trangeste sorten heller, men kniper og øver hele tiden. Men har fått et par unger opp igjennom årene og er på siste innspurt før enda en baby kommer 😛 og vet jeg er rimelig moden der nede 😅.. blir anal sex da for vet han kanskje ikke føler friksjonen han ønsker optimalt 😅😵💫😅… men vanligvis er han fornøyd 😍… størrelse har så lite å si.. med mindre du er Lier tunellen… er derfor mange kvinnfolk elsker svær pikk fordi de ikke tør å innrømme at de er vide som Lier tunnelen er stor og romslig 😎…! Anonymkode: c38df...892 Anonymkode: 36b7b...e8d 8
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2022 #6 Skrevet 3. oktober 2022 Så skuffende! Og så rar oppførsel, han måtte da vite at det kom til å komme for en dag! Synes ikke noe om å lure folk sånn.. det er nok av kvinner som synes små peniser er helt ok, men man driver da ikke å kåter noen opp på falske forhåpninger, det er ufint! Anonymkode: 6cca9...31e 10 1
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2022 #7 Skrevet 3. oktober 2022 For en tosk Anonymkode: 71da8...955 7
Drizzt Skrevet 3. oktober 2022 #8 Skrevet 3. oktober 2022 AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Latterlig tittel jeg vet men dette er helt seriøst! Jeg har sextet mye med en mann som har skrevet om sin store pikk, spurt om jeg liker stor pikk, vært veldig på at størrelsen betyr noe og kommet med kommentarer om størrelsen når vi har vært på date ved å skryte av at han har store hender og føtter og "du vet hva det betyr ikke sant?" Osv!!! For noen uker siden så endte vi opp i senga sammen etter en måned med masse sexting og dating og penisen hans var den minste jeg har sett! Ikke micro men både mye kortere og mye tynnere enn normalen altså som en liten og tynn gulrot... og når han penetrerte meg sa han "liker du det?" som om jeg skulle elske det men jeg kjente nesten ingenting og var innerst inne sur for at han hadde lurt meg til sengs på falske premisser.. Nå i tiden etter sexen har han fortsatt å prøve å sexte med meg og fortsetter å skrive som om han har stor penis, "neste gang du fingrer så tenk på den store pikken min som fyller deg opp", "var den sånn du hadde drømt om?", "blir du kåt av å tenke på pikken min?" osv!!!! Hva i huleste helvete er det han holder på med? Tror han selv at pikken hans er stor??? Jeg turte ikke si at jeg ble dødsskuffa og det er sikkert ikke det han vil høre heller? Anonymkode: 34cdb...8bb Det høres ut som en mann som prøver å overbevise seg selv at han har et utstyr som han ikke har. Eller han faktisk tror på det han skriver til deg? Er du ikke fornøyd, så er det bare å avslutte. Du trenger ikke si ''slemme'' ting eller sprekke bobla hans, bare si at du har møtt en annen du vil satse på eller noe. 8 1
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2022 #9 Skrevet 3. oktober 2022 Dump. Bitter incel. Anonymkode: 2f022...076 5
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2022 #10 Skrevet 3. oktober 2022 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): 15 er gjennomsnitt å vel så det. Kanskje dere burde tenke på musa deres selv før dere klager på pikken til en mann? min mann har gjennomsnitt og den funker gull !! Og jeg er ikke av den trangeste sorten heller, men kniper og øver hele tiden. Men har fått et par unger opp igjennom årene og er på siste innspurt før enda en baby kommer 😛 og vet jeg er rimelig moden der nede 😅.. blir anal sex da for vet han kanskje ikke føler friksjonen han ønsker optimalt 😅😵💫😅… men vanligvis er han fornøyd 😍… størrelse har så lite å si.. med mindre du er Lier tunellen… er derfor mange kvinnfolk elsker svær pikk fordi de ikke tør å innrømme at de er vide som Lier tunnelen er stor og romslig 😎…! Anonymkode: c38df...892 Det var ikke TS som nevnte 15cm, men mannen hun beskriver har nok vesentlig kortere enn det. 15cm er helt normal og fin size. Anonymkode: 43bea...85e 13 1
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2022 #11 Skrevet 3. oktober 2022 Hva med pushup bh og sminke? Og sånne strømper som klemmer inn magen... Anonymkode: ac22f...679 8
Troyamin Skrevet 3. oktober 2022 #12 Skrevet 3. oktober 2022 AnonymBruker skrev (21 minutter siden): Jeg turte ikke si at jeg ble dødsskuffa og det er sikkert ikke det han vil høre heller? Anonymkode: 34cdb...8bb Her må du rett og slett være ærlig og si fra. Å lyge på penis størrelsen er like ille som feite damer som bruker kun gamle bilder/ansikts bilder tatt i riktig vinkel i dating profilen sin. 6 2
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2022 #13 Skrevet 3. oktober 2022 AnonymBruker skrev (16 minutter siden): 15 er gjennomsnitt å vel så det. Kanskje dere burde tenke på musa deres selv før dere klager på pikken til en mann? min mann har gjennomsnitt og den funker gull !! Og jeg er ikke av den trangeste sorten heller, men kniper og øver hele tiden. Men har fått et par unger opp igjennom årene og er på siste innspurt før enda en baby kommer 😛 og vet jeg er rimelig moden der nede 😅.. blir anal sex da for vet han kanskje ikke føler friksjonen han ønsker optimalt 😅😵💫😅… men vanligvis er han fornøyd 😍… størrelse har så lite å si.. med mindre du er Lier tunellen… er derfor mange kvinnfolk elsker svær pikk fordi de ikke tør å innrømme at de er vide som Lier tunnelen er stor og romslig 😎…! Anonymkode: c38df...892 Men forresten, litt OT: Skjønner ikke at du tør ha så mye analsex som gravid. Muskulaturen og vevet der nede skal igjennom en stor belastning, vær forsiktig så du ikke pådrar deg prolaps og diverse😬 Anonymkode: 43bea...85e 7 1
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2022 #14 Skrevet 3. oktober 2022 AnonymBruker skrev (15 minutter siden): 15 er gjennomsnitt å vel så det. Kanskje dere burde tenke på musa deres selv før dere klager på pikken til en mann? min mann har gjennomsnitt og den funker gull !! Og jeg er ikke av den trangeste sorten heller, men kniper og øver hele tiden. Men har fått et par unger opp igjennom årene og er på siste innspurt før enda en baby kommer 😛 og vet jeg er rimelig moden der nede 😅.. blir anal sex da for vet han kanskje ikke føler friksjonen han ønsker optimalt 😅😵💫😅… men vanligvis er han fornøyd 😍… størrelse har så lite å si.. med mindre du er Lier tunellen… er derfor mange kvinnfolk elsker svær pikk fordi de ikke tør å innrømme at de er vide som Lier tunnelen er stor og romslig 😎…! Anonymkode: c38df...892 Lier tunnelen? Dette var et merkelig svar.. Man blir ikke videre under graviditet🙄 Oser mann med ca 15 cm av dette.. Anonymkode: d007f...17d 15 5
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2022 #15 Skrevet 3. oktober 2022 Veldig rar oppførsel. AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Hvor liten? snakker vi rundt 15cm eller? 😓 Anonymkode: e9709...5ba Hva tror du? Hvis du leser HI så ser du at den var som en tynn gulrot og mye kortere enn normalen. Vi snakker ikke om en normal på 15 cm. Problemet er ikke kuken, men mangelen på selvinnsikt. Det er helt greit å være 170 høy, men ikke forvent at folk blir blown away av hvor høy du er. Anonymkode: 2abcd...d7d 12 8
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2022 #16 Skrevet 3. oktober 2022 2 minutter siden, AnonymBruker said: Veldig rar oppførsel. Hva tror du? Hvis du leser HI så ser du at den var som en tynn gulrot og mye kortere enn normalen. Vi snakker ikke om en normal på 15 cm. Problemet er ikke kuken, men mangelen på selvinnsikt. Det er helt greit å være 170 høy, men ikke forvent at folk blir blown away av hvor høy du er. Anonymkode: 2abcd...d7d Gulrøtter kommer jo i veldig mange tykkelser og lengder da... Egentlig en ganske dårlig beskrivelse. Anonymkode: 18336...964 3
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2022 #17 Skrevet 3. oktober 2022 Jeg eier en stor leilighet! (men egentlig er den bitteliten og foreldrene står på lånet) Jeg er skuespiller, og får mye jobb! (Jobber som statist, spiller "mannen i heisen", "mann i køen på Rema" og "død mann") Jeg er råågod på å lage mat! (Den svarte osen står fra kjøkkenet under matlagingen, og det som havner på bordet er nesten ikke spiselig) Jeg er sååå snill! (mobber noen i neste sekund) Mange falske folk der ute! Anonymkode: 54980...02a 6 1 5
Rollo1987 Skrevet 3. oktober 2022 #18 Skrevet 3. oktober 2022 Vi menn pleier å skryte på oss noen cm 1 1
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2022 #19 Skrevet 3. oktober 2022 Rollo1987 skrev (8 minutter siden): Vi menn pleier å skryte på oss noen cm Men hvorfor? Tror de fleste setter mer pris på ærlighet, jegg skygger unna folk som skryter på seg og lyver på seg ting som ikke er sant. Det er jo ikke akkurat det beste starten på et bra forhold. Anonymkode: 54980...02a 6
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2022 #20 Skrevet 3. oktober 2022 Hvordan kommer man så langt som til halmen med noen som skriver slike ting? Mannen er jo helt fiksert, uavhengig av om han snakket sant eller ikke. Anonymkode: 42f5a...e27 5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå