Gjest fransine Skrevet 3. oktober 2022 #1 Skrevet 3. oktober 2022 (endret) ... Endret 7. oktober 2022 av fransine
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2022 #2 Skrevet 3. oktober 2022 Jeg har fått godkjent yrkessykdom. Jeg hadde grundig dokumentasjon fra fastlege og rehabiliteringssenter, og arbeidsgiver sendte også god dokumentasjon på at skaden var skjedd på jobb. Jeg fikk svar ganske raskt, kanskje to tre måneder. Anonymkode: 16d95...9d6
Gjest fransine Skrevet 3. oktober 2022 #3 Skrevet 3. oktober 2022 (endret) AnonymBruker skrev (På 3.10.2022 den 19.21): Jeg har fått godkjent yrkessykdom. Jeg hadde grundig dokumentasjon fra fastlege og rehabiliteringssenter, og arbeidsgiver sendte også god dokumentasjon på at skaden var skjedd på jobb. Jeg fikk svar ganske raskt, kanskje to tre måneder. Anonymkode: 16d95...9d6 ... Endret 7. oktober 2022 av fransine
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2022 #4 Skrevet 3. oktober 2022 fransine skrev (6 minutter siden): Så bra 🙂 Hvordan var det med erstatning da? Forsikringsselskapet til kommunen var vanskelig i min sak. De gadd ikke engang svare på henvendelsen min før jeg tok saken via advokat. Og de ville ikke utbetale noenting, men det ble de nødt til pga tariffavtalen siden NAV hadde godkjent. Jeg måtte også ta saken via egen lege / søke selv uten jobben var innblandet i prosessen, men alt gikk bra likevel, måtte bare innom yrkesmedisinsk på Haukeland først. Ser at det er kun 1 av 5 som får godkjenning når det er snakk om yrkessykdom, da er vi visst begge blant de 1 av 5 da. Jeg har ikke kommet så langt enda. Menerstatning som man søker gjennom nav har ti måneders behandlingstid. Høres kjedelig ut at du måtte gå gjennom advokat. Kjenner at jeg absolutt tikke har energi til noe sånt nå! Forsikringsselskapet til arbeidsgiveren min har også tatt imot saken men de har lang behandlingstid. De godtok ikke NAVs beslutning men skal undersøke saken selv. Spent på utfallet der. Er litt skeptisk for har mistanke om at de har for vane med å sno seg unna. Anonymkode: 16d95...9d6
Gjest fransine Skrevet 3. oktober 2022 #5 Skrevet 3. oktober 2022 (endret) AnonymBruker skrev (På 3.10.2022 den 20.39): Jeg har ikke kommet så langt enda. Menerstatning som man søker gjennom nav har ti måneders behandlingstid. Høres kjedelig ut at du måtte gå gjennom advokat. Kjenner at jeg absolutt tikke har energi til noe sånt nå! Forsikringsselskapet til arbeidsgiveren min har også tatt imot saken men de har lang behandlingstid. De godtok ikke NAVs beslutning men skal undersøke saken selv. Spent på utfallet der. Er litt skeptisk for har mistanke om at de har for vane med å sno seg unna. Anonymkode: 16d95...9d6 ... Endret 7. oktober 2022 av fransine
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå